بیوگرافی مجتبی رمضانی

5 سال پیش
بیوگرافی مجتبی رمضانی
Rate this post

بیوگرافی مجتبی رمضانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مجتبی رمضانی (زادهٔ ۱۲ دسامبر ۱۹۸۹) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه مجتبی رمضانی 

بیوگرافی مجتبی رمضانی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال سایپا تهران و باشگاه فوتبال نساجی مازندران اشاره کرد.

ستاره ی محو شده

بازیکن قائمشهری که در اول فصل از لیگ برتر و سایپا دل کند و به عشق مردم شهرش، به نساجی آمد و روزهای فوق العاده ای را در کنار محمود فکری و حسین مسگرساروی، به همراه این هواداران داشت.

فقر مالی نساجی و غنای بابلی ها سبب شد تا او قید شهرش را بزند و به بابلی ها لبیک گفت تا نیم فصل دوم را در خونه به خونه توپ بزند، انتقالی که طبق پیش بینی ها، بسیار جنجالی بود. از مصاحبه های مدیرعامل نساجی گرفته تا توضیحات نصیرزاده و سرپرست تیم خونه به خونه که همگی این انتقال را قانونی خواندند.

طبق پیش بینی ها، ستاره مازنی در اولین بازی خانگی خونه به خونه به طور بازیکن ثابت به بازی رفت و سرعت و تکنیکش، از وی به یادگار در زمین ماند. مرزبان که اعتقادی به درخشش بازیکنان نداشت و هربازیکنی که می درخشید را روی نیمکت می نشاند، این فلسفه را برای رمضانی نیز تکرار کرد و وی رفته رفته به نیمکت نشین ثابت بابلی ها تبدیل شد.

نیمکت نشینی

نیمکت نشینی سبب شد تا وی از عرش به فرش برسد. اما ناجی رمضانی، از آبادان پیدا شد. نادر دست نشان با روی کار آمدن در خونه به خونه، به خوبی می دانست از وی باید چه استفاده ای را ببرد. دست نشان اما به وی اعتماد کرد و در بازی با وحدت یزد، سپیدرود رشت و چند بازی دیگر به وی فرصت خودنمایی داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کایل واکر

اما دست تقدیر، سرنوشت تلخی را برای وی رقم زد، مصدومیت. رمضانی قصه ما مصدوم شد و اینگونه شد که ستاره کاملا محو شد و شاید بتوان گفت که آه هواداران عاشق نساجی او را در خونه به خونه گرفته است و وی که در بازی رفت دربی مازندران پس از باخت نساجی گریه کرد، حال نمی تواند مقابل تیم سابق خود به میدان برود و باید از روی سکوها نظاره گر بازی هم تیمی هایش در خونه به خونه باشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مجتبی رمضانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه