بیوگرافی محمد شریفی

5 سال پیش
4/5 - (27 امتیاز)

بیوگرافی محمد شریفی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمد شریفی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۷۹ در بوشهر) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه محمد شریفی 

بیوگرافی محمد شریفی

فعالیت ورزشی

وی در ۱۷ آذر ۱۳۹۵ با ورود به زمین در دقیقه ۸۰ دیدار استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان با ۱۶ سال و ۲۲۹ روز رکورد قبلی جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر که متعلق به سعید عزت‌اللهی بود را شکست.

شریفی جوان متولد ۲۱ فروردین ۷۹ است و قبل از شکستن رکورد لیگ برتر هم توانسته بود به همراه تیم ملی نوجوانان نایب قهرمان فوتبال آسیا شود و مجوز حضور در جام جهانی نوجوانان را به همراه این تیم به دست بیاورد.

شکستن رکورد لیگ

من با ۱۶ سال و ۷ ماه توانستم رکورد لیگ را بشکنم. اولین بازی ما مقابل سیاه جامگان بود که در دقیقه ۸۰ به میدان رفتم و هفته گذشته در دقیقه ۸۱ دیدار با سایپا برای تیمم بازی کردم. فکر می‌کنم شکستن این رکورد فقط به خاطر قابلیت‌های خودم نبوده و مربیان تیم به من اعتماد داشتند. البته من زحمات زیادی کشیدم و شرایط استقلال صنعتی در بازی‌های گذشته به گونه‌ای بود که شرایط برای بازی کردن من مهیا شد. با توجه به حضور عزت پورقاز در اردوی تیم ملی و محرومیت در هفته یازدهم مربی به من گفت که خودم را برای بازی آماده کنم و من از دقیقه ۸۰ به میدان رفتم.

موفقیت فعلی‌ام به خاطر خواست خدا بوده و به نظرم تا به حال کاری نکردم. کارهای بزرگتری وجود دارد که باید انجام دهم. دوست ندارم فقط رکورد بشکنم و دیگر رشد نکنم. بهترین اتفاق برای من گل زدن و پاس گل دادن است و آن را بیش از هر چیزی دوست دارم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فراز امام‌علی

هدف فوتبالی

هدفم رسیدن به باشگاه‌های اروپایی است. همیشه این جمله را می‌گویم که اگر میلیون‌ها دیروز وجود داشته باشد باید به امروز امید داشته باشم. هدف من فراتر از لیگ ایران است و به اروپا فکر می‌کنم. می‌خواهم به بهترین تیم‌های اروپایی بروم.

الگوی خاصی ندارم و بازی همه فوتبالیست‌ها را می‌بینم. می‌خواهم از بازی آنها درس بگیرم.

شروع فوتبال

فوتبالم را از مدرسه فوتبال نتسا شروع کردم و با خواست خدا به فولاد خوزستان پیوستم و توانستم به همراه این تیم سه بار قهرمان لیگ برتر نوجوانان شوم. از آنجا هم راهی استقلال خوزستان شدم. البته پیش از حضور در استقلال در صبای قم قرارداد بسته بودم که پس از جدایی آقای علی دایی، من هم از این تیم جدا شدم چرا که حضور من مشروط به حضور آقای دایی بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد شریفی
4/5 - (27 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه