بیوگرافی محمدرضا سلیمانی

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا سلیمانی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا سلیمانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا سلیمانی اصل (زاده ۱۲ مرداد ۱۳۷۴) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست حمله توپ می‌زند.

زندگینامه محمدرضا سلیمانی 

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی برای باشگاه فوتبال پاس همدان، استقلال تهران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران نیز در کارنامه دارد.

عملکرد خوب او در پست حمله ی تیم امید استقلال تهران ، با ۲۰ گل زده ، موجب جذب او به تیم راه آهن یزدان شد . همچنین در نیم فصل امیدها توانست در ۷ بازی آخر لیگ امیدها ۲۵ گل به ثمر برساند و ۷ پاس گل نیز بدهد . چنین عملکرد خوبی باعث جذب او به راه آهن شد .

در دوره ی پانزدهم لیگ برتر با تنها ۱۱ بازی و در مجموع ۳۵۶ دقیقه بازی در زمین توانست یک گل و یک پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند .

دوران کودکی و نوجوانی
او از ۷ سالگی به فوتبال علاقه داشت و در تیم‌های نونهالان و نوجوانان حضور جدی داشت . از همان کودکی توانست عملکرد قابل قبولی را در گلزنی ارائه دهد . او در رده پایه در تیم‌هایی چون شهرداری و بهزیستی همدان نیز بازی می‌کرده‌است . کسب مقام نایب قهرمانی مدارس کشور از جمله افتخارات این بازیکن می‌باشد . در دوران نوجوانی سابقه حضور در تیم‌های جوانان شهرداری همدان و بزرگسالان شهرداری را در کارنامه نیز دارد .

تمدید با سایپا

محمدرضا سلیمانی، برای ۲ فصل دیگر قرارداد خود را با سایپا تمدید کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوتار ماتئوس

مهاجم جوان و آینده دار نارنجی پوشان که با عملکرد خوب خود در فصل گذشته رضایت کادر فنی را کسب کرده بود، امروز با نظر علی دایی تا ۲ فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

محمدرضا سلیمانی که در ۲ فصل گذشته، عملکرد خوبی در ترکیب نارنجی پوشان داشت. توانست نظر علی دایی را جذب کند و با حضور در باشگاه قرارداد خود را برای ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا سلیمانی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه