بیوگرافی میثم تهیدست

5 سال پیش
بیوگرافی میثم تهیدست
4.7/5 - (23 امتیاز)

بیوگرافی میثم تهیدست به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میثم تهیدست (زادهٔ ۲۱ اسفند ۱۳۷۱ در رشت) بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مدافع و هافبک بازی می‌کند.

زندگینامه میثم تهیدست

بیوگرافی میثم تهیدست

فعالیت ورزشی

او عضو سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال ایران است.

او فوتبال خود را از تیم‌های پایه پگاه گیلان و داماش گیلان آغاز کرد و سپس به تیم سپیدرود رشت ملحق شد. از گل‌های او می‌توان به گلش در برد سه بر دو سپیدرود مقابل نساجی مازندران و گلش در برد دو بر صفر سپیدرود مقابل سایپا اشاره کرد.

میثم در تیم های پایه پگاه گیلان رشد کرد و یکی از بازیکنانی است که در صعود سپیدرود به لیگ برتر سهیم است.

او هم در این گفت وگو دغدغه اصلی اش ماندن سپیدرود در لیگ بود و این که مسئولان محترم شهر رشت در مرتفع ساختن مشکلات مالی سپیدرود پا پیش بگذارند و به تیم شهرشان کمک کنند.

میثم از علاقه مردم رشت به سپیدرود صحبت کرد و این که این تیم با هزاران آرزو به لیگ برتر صعود کرده و حیف است که پس از ۲۵ سال موقعیت کنونی خود را از دست بدهد و عملکردی آسانسوری در فوتبال باشگاهی داشته باشد.

متولد رشت

-رشت زادگاه میثم تهیدست مدافع -هافبک تیم سپیدرود رشت است و زادروزش در ۲۱ اسفند ماه ۱۳۷۱ ثبت شده است:«من در رشت متولد شدم ولی خاندان پدری ام در روستایی نزدیک رشت زندگی می کردند.ضمنا من بچه محله یخ سازی رشت هستم.»

-میثم ادامه داد:من در خانواده ای علاقه مند به فوتبال بزرگ شدم. پدر و دایی ام فوتبال بازی می کردند و در بیشتر اوقات در زمین خاکی مشغول بازی بودند.البته فوتبالیست حرفه ای محسوب نمی شدند ولی فوتبال بخشی از زندگی شان بود و در روزگاری که فوتبال محلات جدی دنبال می شد جوانی شان را در زمین خاکی سپری کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید ملکی

نسل های پیش از ما عادت داشتند که هر روز با یکدیگر دیدار کنند و از احوال هم خبردار بودند. خانه هایشان به هم نزدیک بود و جمع کردن بچه ها دشوار نبود.پدر و دایی من هم در فوتبال محلات فعال بودند و من هم مسیر آنها را دنبال کردم.

-تهیدست ترم آخر دانشگاه است:«دوازده واحد داشنگاهی ام باقی مانده است. اگر این ۱۲ واحد را پشت سر بگذارم و نمره قبولی بگیریم مدرک کارشناسی تربیت بدنی را دریافت می کنم.

متاسفانه بخاطر حضور مستمر بر سر تمرینات باشگاهی فرصت ندارم تا در کلاس های دانشگاه شرکت کنم.امیدوارم همه در این مسیر به من کمک کنند تا سرانجام مدرک لیسانس هم را بگیرم.البته نیم نگاهی به کارشناسی ارشد دارم. مایلم پس از کسب مدرک لیسانس برای ادامه تحصیل اقدام نمایم.»

 

-وی اضافه کرد:

درحال حاضر مجرد هستم ولی مثل تمامی جوانان به فکر تشکیل خانواده هستم. ان شاا… در فصل آینده وضع مان از نظر مالی بهتر می شود و می توانم تشکیل خانواده دهم.

دو سال فوتبال را کنار گذاشتم

-مدافع -هافبک تیم سپیدرود رشت در خصوص نحوه ورودش به عالم فوتبال به کیهان ورزشی می گوید:از هفت سالگی فوتبال بازی می کنم و از زمین های خاکی رشت شروع کردم. در همان ایام برای پیشرفت بیشتر به مدرسه فوتبال ورزشگاه شهیدعضدی رشت رفتم و در این مکان ثبت نام کردم.

بنا به علاقه خود و خانواده به مدرسه فوتبال رفتم و در این آکادمی الفبای فوتبال را آموختم. پس از مدتی بنا به توصیه مربیان دلسوز و دوستان به آکادمی فوتبال باشگاه پگاه رشت معرفی شدم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی دانایی‌ فرد

اگر یادتان باشد باشگاه پگاه رشت روی رده های پایه سرمایه گذاری ارزشمندی کرده بود و به فوتبال پایه بها می داد. من هم به آکادمی پگاه رفتم و پس از مدتی به تیم نونهالان پگاه رشت دعوت شدم و به عضویت این تیم درآمدم و سپس در تمامی رده های این باشگاه بازی کردم. در همان برهه بود که به تیم ملی نونهالان هم دعوت شدم. من تا رده جوانان در باشگاه پگاه رشت حضور داشتم.

-او ادامه داد:

باشگاه پگاه به فعالیت باشگاهداری خود پایان داد و تشکیلات باشگاه پگاه طی تصمیماتی به داماش انتقال یافت و باشگاه داماش رشت رسما فعالیت خود را آغاز کرد و ما هم در باشگاه باقی ماندیم. البته من در همان ایام بنا به دلایلی همچون شرایط سنی بازیکنان در رده پایه دچار فوتبال زدگی شدم و دو سالی از فوتبال دور شدم. نمی دانم چرا این تصیمیم را گرفتم ولی فوتبال را کنار گذاشتم .

۲۵ سال برای صعود انتظار کشیدیم

-تهیدست اضافه کرد:پس از دو سال بنا به اصرار دوستان

و علاقه خودم به میادین فوتبال تصمیمی گرفتم دوباره به

فوتبال برگردم. البته از شرایط گذشته در رده باشگاهی

برخوردار نبودم و ترجیح دادم به تیم جوانان دخانیات رشت

ملحق شوم تا فوتبال را ادامه دهم.تیم دخانیات در لیگ دسته اول ایران قهرمان شد و به لیگ برتر کشور راه یافت.

شرایط خوبی در تیم دخانیات داشتم و در این

تیم توانستم همان بازیهای گذشته را انجام

دهم و از این رو دوباره به باشگاه داماش

برگشتم و به تیم امید باشگاه پیوستم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کمیل قاسمی

سال نخست در تیم امید داماش بازی کردم

و سپس به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمدم.

آقای افشین ناظمی فوتبالیست سابق داماش

سرمربی تیم سپیدرود بود و تیم خوبی داشتیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میثم تهیدست
4.7/5 - (23 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه