بیوگرافی میلاد شیخ سلیمانی

5 سال پیش
بیوگرافی میلاد شیخ سلیمانی
Rate this post

بیوگرافی میلاد شیخ سلیمانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میلاد شیخ سلیمانی (زادهٔ ۹ فوریهٔ ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه میلاد شیخ سلیمانی 

بیوگرافی میلاد شیخ سلیمانی

فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در تیم‌های نفت مسجد سلیمان، فجر سپاسی، شهرداری ماهشهر و سپید رود رشت را در کارنامه دارد.

هدف : ماندن در لیگ

تیم ما خوب بازی کرد، ولی متاسفانه در خانه امتیاز از دست دادیم و از این موضوع خوشحال نیستیم. تیم ما جای اشتباه ندارد و باید در همه بازی‌های داخل خانه برنده شده و امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی ادامه داد:

سایپایی‌ها روی کرنر و سانتر‌های بلند خوب کار کرده بود و این به ما لطمه زد. البته برخی مصدومیت‌ها کار ما را سخت کرد و از روال عادی خارج شدیم. بدون شک ما بدون مصدوم تیم کامل‌تری هستیم و بهتر نتیجه می‌گیریم.
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود به عملکرد تیمش بعد از حضور وی در میدان اشاره کرد و گفت:

در نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد و با ورود من کار دفاعی کامل‌تر شد. موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم، ولی گل نشد و موفق نبودیم. برای تقویت تیم در نیم فصل خیلی تلاش کردیم بازیکنان تمرینات سخت و خوبی را پشت سر گذاشتند برخی نفرات ما مصدوم هستند. من هم مصدوم بودم و چند روزی است تمرینات را آغاز کردم.

وی ادامه داد:

شاید اگر مصدوم نبودم و می‌توانستم از ابتدا در ترکیب قرار بگیرم و چند دفاع دیگرمان هم به این بازی می‌رسیدند، تهی‌دست یک خط جلوتر می‌آمد و میانگین قدی تیممان بالا میرفت و عملکرد تیممان روی توپ‌های بلند بهتر می‌شد. هدف ما این است که سپیدرود در لیگ برتر بماند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
شیخ سلیمانی در مورد وضعیت خود پس از مصدومیت گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فدریکو برناردسکی

فکر نمی‌کردم به این زودی شرایط بازی پیدا کنم، ولی خدا را شکر بعد از ۴۰ روز دوری خیلی خوب برگشتم و بازی خوبی هم انجام دادم. از نظر بدنی و تاکتیک در شرایط خوبی هستم و کادر فنی هم راضی بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میلاد شیخ سلیمانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه