بیوگرافی مهرداد بایرامی

5 سال پیش
بیوگرافی مهرداد بایرامی
4.6/5 - (53 امتیاز)

بیوگرافی مهرداد بایرامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهرداد بایرامی (متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۹ در اردبیل) بازیکن فوتبال ایرانی است.

زندگینامه مهرداد بایرامی 

بیوگرافی مهرداد بایرامی

فعالیت ورزشی

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و راه‌آهن سورینت در هفته بیست‌ودوم سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ۲۱ دی ۱۳۹۲ که در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز پیگیری شد و با برتری ۵ بر صفر گسترش فولاد تبریز به اتمام رسید. مهرداد بایرامی که فقط ۷۳ دقیقه در میدان حضور داشت، توانست در این دیدار ۴ گل از ۵ گل تیمش را به ثمر رساند. وی در نیم فصل دوم لیگ امسال در پی عدم اعتقاد امیر قلعه نوعی به تیم فولاد خوزستان رفت.

بزرگ ترین اشتباه ورزشی

وی با بیان این که رفتنش به تیم پرسپولیس تصمیم اشتباهی بوده است، گفت: کریم انصاریفرد با تصمیم درستی که گرفت به سایپا رفت و زود چهره شد ولی من با تصمیم اشتباه خودم چند سال عقب ماندم.

درخشش در لیگ برتر

من مهاجم نوک را بیشتر دوست دارم و آقای تارتار هم در این پست از من استفاده می‌کند. در پست مهاجم هدف کارایی بیشتری دارم و خدا را شکر می‌کنم که تا اینجای کار جواب داده‌ام.

مهاجم گلزن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص رسول خطیبی نیز گفت: ما فوتبال خودمان را مدیون او هستیم. خطیبی سه سال مربی من بوده و همه چیز را به من یاد داد. به خصوص برای خودم او خیلی زحمت کشید. تارتار هم یک مربی با دانش است که از نظر روحی و روانی خیلی با ما کار کرده است. او مربی با شخصیتی است که همه بازیکنان تمریناتش را دوست دارند و با این مربی خیلی خوب ارتباط برقرار کرده‌ایم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سید جلال رافخایی

بایرامی در پاسخ به این سوال که آیا تصور درخشش در لیگ برتر را داشتید، بیان کرد: من می‌خواستم در سال اولی که در لیگ برتر حضور دارم خودم را نشان بدهم. البته می‌دانستم که می‌توانم در مسابقات گلزنی کنم و تصورم این است که خیلی بیشتر از اینها می‌توانم مفید واقع بشوم.

این را بگویم که اگر بخواهم به تیم بزرگتری بروم ترجیح می‌دهم تراکتورسازی باشد چون طرفداران زیادی دارد و هم زبان من هستند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهرداد بایرامی
4.6/5 - (53 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه