بیوگرافی شاهین ثاقبی

5 سال پیش
بیوگرافی شاهین ثاقبی
4.8/5 - (19 امتیاز)

بیوگرافی شاهین ثاقبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شاهین ثاقبی (زادهٔ ۳ شهریور ماه ۱۳۷۲ در اردبیل) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه شاهین ثاقبی

بیوگرافی شاهین ثاقبی

فعالیت ورزشی

او هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال پیکان تهران می‌باشد. وی سابقهٔ حضور در تیم‌های ملوان بندر انزلی، تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان را نیز دارد.

استاد استفاده از اشتباهات پرسپولیسی ها!

آخرین شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در روز زمستانی رقم خورد که شاگردان حمید درخشان در پرسپولیسِ بحران زده لیگ چهاردهم در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتورِ تونی اولیویرا رفتند. بازی در شرایط متعادلی دنبال می شد و حتی تیم میهمان فرصت گلزنی هم داشت اما سر توپ نا به جای بابک حاتمی، شاهین ثاقبی را در محوطه جریمه پرسپولیس با سوشا تک به تک کرد و ثاقبی پس از دریبل مکانی دروازه پرسپولیس را گشود.

ثاقبی پس از تراکتور راهی ملوان و سپاهان شد و افت و خیزهای زیادی را تجربه کرد تا این که بار دیگر موفق شد برابر پرسپولیس گلزنی کند. این بار هافبک تکنیکی پیکانی ها در محوطه جریمه پرسپولیس حضور خوبی داشت و توانست از اشتباه محسن ربیع خواه و غفلت مدافعان پرسپولیس بهره برده و دروازه را باز کند.

گلزنی بعد از یک سال !

پیکان در حالی که برابر صنعت نفت آبادان بازی را تهاجمی آغاز کرده بود خیلی زود و در دقیقه ۱۳ بازی توانست روی یک حمله سریع به گل برسد. ضدحمله ای که با پاس توی عمق محمد قاضی و فرار و پاس به هجده قدم فراز امامعلی با دفع مدافع صنعت نفت مقابل ثاقبی افتاد و شماره ۴۵ پیکان با یک بغل پا دروازه حریف را باز کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل فلپس

ثاقبی در این صحنه حضور به موقع و جاگیری خوبی داشت و ضربه اش با وجود برخوردی که به مدافع حریف داشت تبدیل به گل شد. شاهین ثاقبی که بعد از یک مصدومیت طولانی مدت به میادین بازگشته فصل را خوب شروع و بازی به بازی عملکرد بهتری داشته است.

او آخرین بار در هفته سوم رقابت های لیگ هفدهم و زمانی که لباس سپاهان را به تن داشت در بازی با پارس جم گل به ثمر رسانده بود.

افتخارات ورزشی

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴-۱۳۹۳ به همراه تیم تراکتورسازی تبریز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شاهین ثاقبی
4.8/5 - (19 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه