بیوگرافی بهمن کامل

5 سال پیش
بیوگرافی بهمن کامل
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی بهمن کامل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بهمن کامل (زادهٔ ۱۹ ژانویهٔ ۱۹۸۶) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی متولد شهر تبریز است.

زندگینامه بهمن کامل 

بیوگرافی بهمن کامل

فعالیت ورزشی

بهمن کامل فوتبال خود را از جوانان باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز آغاز کرده و پس از درخشش در تیم‌های پایه این تیم در دهه هشتاد خورشیدی گام به تیم بزرگسالان ماشین سازان نهاد، پس از موفقیت‌های شتابان بهمن کامل، مدیران دیگر باشگاه فوتبال تبریز (تراکتورسازی) خواهان بخدمت گرفتن وی بودند.

اما بهمن کاملی از حضور در تیم تراکتور سر باز زد و پس از افول تدریجی ماشین‌سازی در پی برون رانده شدن این باشگاه ریشه دار و مردمی از بستر کارخانجات ماشین‌سازی و سرانجام بی‌پناهی و بی‌پولی و سقوط سبزجامگان فوتبال آذربایجان به رقابتهای لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، بهمن کامل با پیشنهاد تیم فوتبال نفت تهران به عنوان بازیکن مدافع به زردپوشان پایتخت پیوست و با بازدرخشش در قامت مدافع تیم فوتبال نفت تهران مدیران تیم فولاد اهواز بهمن کاملی را به این تیم پرآوازه خوزستانی انتقال دادند.

هر جا مربی بخواهد بازی می کنم

پست اصلی من دفاع وسط است اما در این دو سال بنا به صلاحدید اسکوچیچ دفاع راست، هافبک دفاعی، هافبک راست بازی کرده‌ام، من با فولاد قرارداد بسته‌ام که هر جا مربی بگوید انجام خدمت کنم. به دلیل آسیب دیدگی بازیکنانمان صلاح دیدند دفاع راست باشم و من تمام توانم را برای این پست می‌گذارم.

دفاع فولاد در ادامه گفت: اسکوچیچ همان اسکوچیچ قبل است و کارنامه‌اش مشخص است. امسال کمی تیم را به حاشیه برده‌اند، ما نان باشگاه فولاد را خورده‌ایم و به آن تعصب داریم. در وهله‌ی بعد صحبت کسی که به ما درس می‌دهد و از ما درس می خواهد را باید کاملاً گوش کنیم. پول می‌گیری و باید با شرفت برای تیم و سرمربیت بجنگی، در تیم ما همه با هم رفیقند و بعد از گل پیروزی بخش به یکباره همه به سمت اسکوچیچ رفتیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوکاش ژیگادلو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بهمن کامل
5/5 - (2 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • مهدی علیزاده
    4 سال پیش

    موفق باشی