بیوگرافی محمد شادکام

5 سال پیش
بیوگرافی محمد شادکام
4.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی محمد شادکام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمد شادکام (زادهٔ ۲۸ آوریل ۱۹۹۰) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه محمد شادکام

بیوگرافی محمد شادکام

فعالیت ورزشی

وی سابقه حضور در تیم های گل‌گهر سیرجان ، پارسه ، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم را دارد.

دلیل جدایی از پارس جنوبی

محمد شادکام هافبک تکنیکی و سرعتی که ابتدای فصل از صنعت نفت آبادان راهی پارس جنوبی جم شد و در این تیم فرصت زیادی برای بازی کردن نیافت با نظر مهدی تارتار جدا شده است.

محمد شادکام، مهاجم جدید نفت مسجد سلیمان درباره جدایی از پارس جنوبی گفت: من شرایط خوبی در این تیم داشتم دو گل زدم و پنالتی هم گرفتم اکثر بازی‌های من یک نیمه‌ای بود و آن طور که باید بازی می‌کردم نکردم.

وی ادامه داد: هر مربی سلیقه خودش را دارد و سرمربی پارس جنوبی هم اولویتش بازی دادن به بازیکنان دیگری بود بالاخره این امر سلیقه‌ای است و باید به آن احترام گذاشت. دوست نداشتم نیمکت‌نشین باشم و شرایط را برای جدایی مهیا دیدم و می‌خواستم به جایی بروم که بازی کنم.

مهاجم جدید نفت مسجد سلیمان در خصوص حضورش در این تیم و برنامه‌اش در نیم فصل دوم گفت: شک ندارم در این تیم دوباره فوتبالم را زنده خواهم داشت و با شناختی که از آقای مرزبان دارم این اتفاق خواهد افتاد.

نفت مسجدسلیمان طرفدار زیاد دارد و همین طرفداران کمک می‌کند که نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنیم. تلاش خواهم کرد تا بهترین نمایش را در این تیم داشته باشم و نیم فصل خوبی را در کنار مسجد سلیمانی‌ها تجربه کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا قاسمی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد شادکام
4.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه