بیوگرافی فرشید پاداش

5 سال پیش
بیوگرافی فرشید پاداش
4.7/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی فرشید پاداش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرشید پاداش (زاده ۲۶ فروردین ۱۳۷۰ – چرام) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند.

زندگینامه فرشید پاداش 

بیوگرافی فرشید پاداش

فعالیت ورزشی

این بازیکن سابقه بازی در باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران را دارد. او در فصل ۹۶_۹۷ به عنوان آقای گلی لیگ دسته یک باشگاهای ایران دست یافت.

حضور در نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با توجه به ضعف خط حمله این تیم درنیم فصل اول بعد ازخرید محمد شادکام از نفت آبادان فرشید پاداش مهاجم خوب پارس جم را به جمع بازیکنان خود اضافه کرد .

این مهاجم ۲۷ ساله اهل چرام کهگیلویه وبویراحمد درنیم فصل اول نتوانست رضایت مهدی تارتار را به دست بیاورد و حالا می خواهد با حضور در مسجد سلیمان روز های خوبش را در شهرداری ماهشهر تکرار کند. این در شرایطی است که او در فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۷ گل عنوان آقای گلی لیگ یک را به دست آورده بود.

دوست دارم در لیگ برتر هم آقای گل شوم

او که سال گذشته عنوان آقای گلی لیگ دسته اول را به دست آورد، درباره حضور کم تعداد خود در ترکیب پارس جنوبی بیان کرد: این موضوع با نظر سرمربی تیم صورت گرفته و من احترام می گذارم. قطعا هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب تیمش بازی کند و من نیز از این قاعده استثنا نیستم اما می دانم که برای این منظور باید تلاشم در تمرینات را بیشتر کنم تا نظر کادرفنی جلب شود. مطمئن باشید هر کاری انجام می دهم تا در اینده بتوانم در ترکیب پارس جنوبی بازی کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد پولادی

مهاجم پارس جنوبی جم ادامه داد: آمار گلزنی من در لیگ دسته اول خداراشکر خوب بود و توانستم سال گذشته هم آقای گل لیگ یک شوم. اما شرایط در لیگ برتر و لیگ یک متفاوت است. من خیلی انگیزه دارم تا بتوانم برای پارس جنوبی هم گل بزنم. در بازی های تدارکاتی گل های زیادی برای پارس زده ام اما شرایط برای بازی های رسمی فرق دارد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و مهره موثری برای تیمم باشم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرشید پاداش
4.7/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه