بیوگرافی مهرداد طهماسبی

5 سال پیش
بیوگرافی مهرداد طهماسبی
Rate this post

بیوگرافی مهرداد طهماسبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهرداد طهماسبی (زادهٔ ۱۹ شهریور ۱۳۶۴ – بهشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه مهرداد طهماسبی 

بیوگرافی مهرداد طهماسبی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های پاس تهران، نساجی مازندران، اتکای گرگان، اتکای تهران و کاوه تهران و صبای قم را کارنامهٔ ورزشی خود داراست.

فسخ قرارداد با مشهدی ها!

مهرداد طهماسبی گلر سابق فولادخوزستان حدود ۲۰ روز با تیم فوتبال مشکی‌پوشان تمرین کرد و هفته گذشته نیز با عقد قرارداد رسمی به این باشگاه پیوست اما این بازیکن دیروز قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد!

طهماسبی که طی روزهای اخیر در تمرینات تیم مشهدی حضوری مرتب داشت بعد از اینکه متوجه شد مسئولان باشگاه مشهدی در پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد او تعلل می کنند، تصمیم گرفت تا خیلی زود از این تیم جدا شود.

ماجرای مصدومیت رباط

مهرداد طهماسبی در واپسین دقایق نیمه نخست بازی تیمش مقابل پدیده مشهد وقتی می خواست توپ را از جلوی پای یونس شاکری مهاجم حریف دور کند پایش پیچ خورد و به زمین افتاد. مصدومیت شدید او باعث ترک زمین توسط این بازیکن شد و به این ترتیب وحید طالبلو وظیفه سنگربانی از دروازه فولاد را بر عهده گرفت. تیم فولاد خوزستان نهایتا در آن بازی خارج از خانه با تک گل شریفات به برتری رسید.

مصدومیت باعث شد دوست و دشمنانم را بشناسم

مهرداد طهماسبی دروازه بان تازه به خدمت گرفته نفت مسجد سلیمان در این بازی بعد ازمدت ها دوباره به لیگ برتر بازگشت و با مهار پنالتی شیمبا به نوعی آمادگی خود را به نمایش گذاشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یدالله کارگرپیشه

وی درارتباط با این بازی و آمادگی خودش گفت:« خدا روشکر که پس از تاریخ ۲۱ بهمن ۹۵ دوباره توانستم به لیگ برتر برگردم و از این بابت بسیار خوشحالم.»

وی درباره بازی مقابل فوتبال خوزستان اظهار داشت :« ما درنیمه دوم برخلاف نیمه اول فشار زیادی روی دروازه فولاد آوردیم اما موفق نشدیم که با دست پر به شهرمان برگردیم. »

میلاد فراهانی درنیمه اول با یک واکنش بسیار خوب پنالتی شیمبا را گرفت تا همچنان تیمش را برای کسب امتیاز امیدوار نگه دارد.وی درهمین ارتباط خاطرنشان کرد:« ما در تمرینات قبل از بازی درباره پنالتی زن فولاد صحبت کردیم و من از قبل می دانستم تا لحظه آخر صبر می کند و بعدا ضربه را می زند و خوشبختانه درنهایت این ضربه را گرفتم.»

وی در خصوص مسائل مالی نیز گفت:

« مسائل مالی برای من در درجه دوم قرار دارد و می خواهم فقط فعلا تمام تمرکزم را روی تیم خود بگذارم تا ذهن خود رادرگیر نکنم.»

در تیم نفت مسجد سلیمان علاوه بر مهرداد طهماسبی یک دروازه بان آماده به نام حبیب فر عباسی نیز حضور دارد. طهماسبی ضمن تعریف از توانایی های فرعباسی گفت:« حبیب ازدوستان بسیارخوب من است و من شخصا سبک دروازه بانی وی را دوست دارم .من مطمئنم فرعباسی روزهای بسیار درخشانی را پیش رو دارد و امیدوارم حق وی در تیم امید پایمال نشود. ضمن اینکه شما مطمئن باشید که حضورهمزمان ما روی کیفیت هردوی ما بسیارتاثیرمثبتی دارد.»

طهماسبی درخاتمه با تشکر ازکسانی که او را

در این مدت حمایت کردند گفت:« من در این دو

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تله سانتانا

سالی که مصدوم بودم دوست و دشمنان را

شناختم. در حال حاضرهم نمی خواهم بیشتر

ازاین دراین مورد صحبت کنم. باید درهمین جا

ازمسئولان تیم نفت مسجد سلیمان بسیار

تشکر کنم. ضمن این که از آقای مرزبان بسیار

ممنون که به من اعتماد کرد و مطمئن باشید

ما به امید خدا و به کمک حمایت هوادارانمان

این تیم را در لیگ نگه خواهیم داشت.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهرداد طهماسبی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه