بیوگرافی علی علیزاده

5 سال پیش
بیوگرافی علی علیزاده
4.6/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی علی علیزاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی علیزاده (زاده۱۳ اردیبهشت۱۳۶۰) بازیکن فوتبال است که سابقه بازی در تیم‌های مس رفسنجان، مس کرمان، فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتورسازی و شهرداری تبریز را کارنامه دارد.

زندگینامه علی علیزاده 

بیوگرافی علی علیزاده

فعالیت ورزشی

وی در حال حاضر سرمربی تیم نوجوانان مس رفسنجان کرمان در لیگ برتر امید کشور است.

علیزاده همچنین سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید فوتبال ایران را در رقابتهای مقدماتی المپیک در کارنامه دارد.

پروین را دیدم “کٌپ” کردم و قرارداد بستم
سالی که من به پرسپولیس رفتم، با استقلال قرارداد

داخلی بسته بودم ولی آقای پروین من را به دفترش

خواست و وقتی رفتم آنجا با لحن خاص خودش گفت: بنشین قراردادت را امضا کن. من یک بازیکن شهرستانی بودم و آقای پروین را از نزدیک ندیده بودم و یک جورهای از دیدن ایشان کُپ کردم و در عمل انجام شده قرارداد امضا کردم.

اینکه گفته می‌شود به خاطر پول بیشتر به پرسپولیس رفتم صحت ندارد و اصلاً بحث پولی نداشتیم با هم. آن زمان استقلال هم فصل اول حضور آقای قلعه‌نویی بود و هر دو سرمربی با توجه به شکل بازی تیم‌شان به بازی من علاقه داشتند.

دلال‌ها من را فریب دادند و به استقلال بردند
من دنبال یاغی‌گری نبودم و اگر آن زمان مشاوران ورزشی خوبی کنارم بودند به استقلال نمی‌رفتم. از رفتن به این تیم پشیمان نیستم و چند مقام قهرمانی کسب کردم ولی برای آینده فوتبالی‌ من بهتر بود در پرسپولیس بمانم. من یک بازیکن شهرستانی ساده بودم که دلال‌ها من را فریب دادند و به استقلال بردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مت اندرسون
گل من را به نام شیث رضایی زدند

یک گل در دربی زدم که آن را هم گفتند شیث رضایی زده است که مهم نیست ولی گل را من به ثمر رساندم. اولین دربی بعد از رفتن به استقلال مقابل تیم سابقم حساسیت زیادی داشت و گل زدن در آن شرایط اتفاق خاصی بود و من هم دوست داشتم اگر فرصتی پیش می‌آید گلزنی کنم.

مبعلی کاشته می‌زند، من هم اوت می‌انداختم
اوت دستی یک تاکتیک خوب برای گل‌زدن است و نمی‌دانم چرا انقدر به آن انتقاد می‌شد. مگر ایمان مبعلی کاشته می‌زند کسی ایراد می‌گیرد؟ این هم یک تاکتیک است که به وقت خودش خیلی هم خوب جواب داد. یادم است در پرسپولیس یک فصل ۱۰ امتیاز و در استقلال هم ۱۶-۱۷ امتیاز از اوت‌های من بدست آمد و نمی‌دانم ایرادش چیست که انقدر ایراد می‌گیرند.

می‌گفتند علی‌اصغری بازی می‌کنم ولی ناراحت نمی‌شدم

در دوران فوتبالم هم به من و هم مربیانم بابت بازی کردنم ایراد می‌گرفتند و می‌گفتند این سبک بازی علی‌اصغری است. البته من از این انتقادات ناراحت نمی‌شدم و می‌گفتم هر چه می‌خواهند بگویند و کار خودم را انجام می‌دادم.

اگر الان فوتبال بازی می‌کردم کی‌روش من را دعوت می‌کرد

از علی علیزاده ایراد می‌گرفتند که چرا اوت می‌اندازی ولی بعد از من همه تیم‌ها به این کار روی آوردند و در هر تیمی یک نفر اوت دستی می‌اندازد. حتی این روش در تیم ملی هم انجام می‌شود و فکر می‌کنم اگر الان فوتبال بازی می‌کردم کی‌روش من را به تیم ملی دعوت می‌کرد.

ماجرای آن هَند معروف

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جانی اینفانتینو

در دقیقه ۸۴ بازی وارد زمین شدم تا به حفظ نتیجه کمک کنم. با وجود دردی که در مچم داشتم به خاطر کمک به تیم مجبور شدم وارد زمین شوم. در یک صحنه توپ داخل محوطه جریمه آمد و من قصد داشتم با فشار دست مانع از بلند شدن سپهر حیدری شوم که توپ روی سر علی کریمی به دستم خورد. همه فکر می‌کردند عمدی بود ولی خدا را شاهد می‌گیرم که اینطور نیست. این موضوع باعث شد همه بگویند دیدید نتیجه از قبل تعیین شده است. در پلی استیشن هم نمی‌شود نتیجه بازی را تعیین کرد چه برسد به فوتبال واقعی.

نگاه امیرخان از صد تا فحش برایم بدتر بود

بعد از بازی آقای قلعه‌نویی به سیاوش اکبرپور بابت تک به تکی که از دست داد تشر زد و از دستش ناراحت بود ولی به من حرفی نزد. هرچند نگاهی به من کرد که از صد تا فحش برایم بدتر بود. واقعاً اتفاق ناراحت کننده‌ای بود. بعد از بازی شرایط روحی بدی داشتم که امیرخان من را به مشهد فرستاد و روحیه‌ام تغییر زیادی کرد. خدا را شکر آخر فصل قهرمان شدیم و از فشار خارج شدم.

من مسی هستم
همیشه از من پرسیده می‌شود که استقلالی هستم یا پرسپولیسی. من در هر دو تیم بازی کرده‌ام و برای هر دو آرزوی موفقیت می‌کنم. در حال حاضر هم طرفدار مس هستم و در مس رفسنجان مسئولیت دارم و تیم من محسوب می‌شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی علیزاده
4.6/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه