بیوگرافی ستار زارع

5 سال پیش
بیوگرافی ستار زارع
4.4/5 - (38 امتیاز)

بیوگرافی ستار زارع به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ستار زارع (زاده ۸ بهمن ۱۳۶۰ – شیراز) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک و دفاع چپ بازی می‌کند.

زندگینامه ستار زارع 

بیوگرافی ستار زارع

فعالیت ورزشی

او در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به همراه تیم ملی فوتبال ایران حاضر بود، اما به میدان نرفت.

وی سابقه عضویت در تیم‌های برق شیراز، شاهین بوشهر و راه‌آهن را دارد.

دوران باشگاهی
ستار زارع از ۸ سالگی به آکادمی برق شیراز پیوست. او تا ۲۰ سالگی در تیم‌های پایه این بازی کرد و در نهایت به تیم بزرگسالان برق شیراز منتقل شد. در میانه‌های فصل ۸۶-۸۷ توسط محمود یاوری سرمربی وقت تیم به دلیل بی انضباطی از تیم اخراج شد اما یاوری زارع را به تیم باز گرداند. در پایان این فصل قرارداد زارع با برق به پایان رسید و او پیشنهادهایی از استقلال و پرسپولیس دریافت کرد اما وی تیم برق را ترک نکرد.زارع حتی پس از سقوط برق شیراز به لیگ آزادگان از این تیم شیرازی جدا نشد اما پس از عدم موفقیت این تیم در صعود به لیگ برتر، زارع در سال ۱۳۸۹ به شاهین بوشهر پیوست.

تیم ملی

او سال‌های متمادی در تیم ملی ایران بازی کرد همچنین او در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به همراه تیم ملی فوتبال ایران حاضر بود، پس از سقوط تیم محبوب شهرش به همراه آن تیم به رده پایین‌تر رفت و پیشنهادهای فراوان تیم‌های بزرگ و لیگ برتری را نپذیرفت .

در سطح فوتبال ملی به یک باره چهره شد؛ حوالی سال ۱۳۸۳؛همان زمانی که توسط برانکو و فرکی به تیم المپیک دعوت شد. همان بازی امید ایران و چین در ورزشگاه آزادی که عادل فردوسی پور در جمله ای معروف گفت:”معلوم نیست این بازیکن تا حالا کجا بوده”!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد طهماسبی

شانس حضور در تیم بزرگی مانند پرسپولیس را دو بار خودش از خودش گرفت؛ آن هم به خاطر دل مشغولی هایی خاص!

با اشتباهات فوتبالی که داشت خیلی زود و هنوز به سالگی۳۰ نرسیده از فوتبال خداحافظی کرد.

در آن سالها آن قدر برانکو دوستش داشت که او را پسر او می نامیدند مثل الان فرشاد احمدزاده،نزدیک به ۴۰ بازی محلی، کاپیتانی برق شیراز،کاپیتانی شاهین بوشهر،کاپیتانی مقاومت سپاسی، حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ هر چند که در دقیقه نود به جهت آسیب دیدگی جاماند.

اینها همه کارنامه بازیکنی بود که زود از فوتبال ایران محو شد. او چند ماه پیش حتی به دعوت فردوسی پور به نود هم نرفت همان برنامه ای که سید محمد علوی حضور داشت.همان برنامه ای که عادل فردوسی پور گفت:” از ستار زارع هم دعوت کرده بودیم در این برنامه حضور داشته باشید اما معلوم نیست او چکار می کند و چه دل مشغولی هایی دارد که نیامد”!.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ستار زارع
4.4/5 - (38 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه