بیوگرافی محمد علوی

5 سال پیش
بیوگرافی محمد علوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی محمد علوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سید محمد علوی (۱۰ بهمن ۱۳۶۰ در خرمشهر،کوتشیخ) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه محمد علوی 

بیوگرافی محمد علوی

فعالیت ورزشی

سید محمد علوی از جمله بازیکنان ساخته شده در باشگاه فولاد خوزستان است؛ که در سال ۱۳۷۹در خدمت باشگاه فولاد خوزستان درآمد علوی همراه با تیم جوان فولاد در لیگ برتر ۸۴–۱۳۸۳ به مقام قهرمانی دست یافت. علوی تا زمانی که فولاد به لیگ آزادگان سقوط کرد در این تیم ماند و سپس به تیم پاس همدان پیوست.

علوی در فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۷ به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست ولی به دلیل اختلافاتی که با افشین قطبی سرمربی وقت تیم پیدا کرد نتوانست در این تیم جایی را برای خود پیدا کند و تنها در چندبازی به زمین رفت. علوی دوباره در نیم فصل بطور قرضی به پاس همدان پیوست و پس از اتمام قرارداد خود با پرسپولیس قرارداد خود را با پاس برای بار دیگر ثبت کرد.

او سپس به فولاد خوزستان در لیگ برتر پیوست و یک سال در اهواز ماندگار شد که متأسفانه در همین برهه با مصدومیت پاررگی رباط مواجه شد و به تیم‌های تبریزی رفت که سال۱۳۹۰–۱۳۸۹به گسترش فولاد تبریز و ماشین‌سازی تبریز پیوست در آغاز فصل ۱۳۹۲–۱۳۹۱ لیگ آزادگان مجدداً به همدان و تیم پاس این شهر بازگشت و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو بست.

تیم ملی

او ۵۶ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرد که تمام آن در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ بود. شاخص‌ترین بازی‌های او حضور ۳۵دقیقه‌ای در دیدار دوستانه برابر تیم ملی آلمان در تهران بتاریخ ۱۸ مهر ۱۳۸۳ و مقابل تیم اث رم که نتیجه ان بازی ۴–۱به نفع اث رم تمام شد حضور داشت. وی همچنین یکی از اعضای تیم ملی حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ چین بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلبرتو دل ریو

علوی در دیدار نیمه نهایی برابر میزبان در ورزشگاه کارگران پکن زننده تک گل تیم ملی ایران با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه بود هر چند که ایران در پایان در ضربات پنالتی مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند. در آن بازی علوی در نیمه دوم تعویض شد و پس از اعتراض نیمکت ایران به داوری در صحنه‌ای که علی کریمی در موقعیت تک به تک سرنگون شد به دلیل اعتراض از روی نیمکت اخراج شد.

داور چهارم و اماراتی این دیدار بعد از مسابقه ادعا کرد که علوی به زبان عربی به داور لبنانی توهین کرده‌است. تیم ایران در پایان این تورنمنت به مقام سوم رسید. علوی تا آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در اردو حاضر بود ولی در لیست افراد اعزامی به جام جهانی جایی نداشت و پس از باز هم به تیم ملی دعوت شد ولی نتوانست بازهای رسمی انجام دهد.

افتخارات ورزشی

صعود به جام جهانی ۲۰۰۶

کسب مقام سوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ در چین

کسب مقام قهرمانی در غرب آسیا ۲۰۰۴

جام خلیج فارس ۱۳۸۳قهرمان با فولاد خوزستان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد علوی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه