بیوگرافی علی بداوی

5 سال پیش
بیوگرافی علی بداوی
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی علی بداوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی بداوی (زاده ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ – اهواز) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه علی بداوی 

بیوگرافی علی بداوی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های فولاد و استقلال اهواز و نفت آبادان را دارد.

وی سابقه ۲۴ بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

وی می گوید : من فوتبالم را از محلات ملاشیه اهواز شروع کردم. بعد برای ادامه کار به تیم فوتبال نوجوانان کارون اهواز رفتم و بعد هم آقای براتوند من را دید و به تیم نوجوانان خوزستان برد که قهرمان نوجوانان کشور هم شدیم. زمانی هم که هیبودی، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز بود، من را برای تیم جوانان این تیم انتخاب کرد که همراه با این تیم قهرمان کشور شدیم.

پس از این که همراه با استقلال اهواز به قهرمانی رسیدم، اصغر باقریان که مدیرعامل وقت فولادخوزستان بود از من، حسین کعبی، ایمان مبعلی، میثم سلیمانی و چند بازیکن دیگر خواست که به تیم جوانان فولاد برویم. رفتن ما به فولاد خواسته باقریان و براساس شناختی بود که او از ما داشت. پس از این که هدایت تیم بزرگسالان فولاد به بگوویچ سپرده شد، او ما را دید و چند بازیکن را که من هم جزو آن ها بودم، جذب کرد و به این صورت شد که من وارد تیم بزرگسالان فولاد شدم.

اوج فوتبال

چند سالی را در فولاد ماندم و بازی کردم. من همراه با این تیم در زمان هدایت فرانچیچ، قهرمان ایران شدیم. بازی در فولاد خیلی خوب بود و اوج دوران فوتبالی من از این تیم شروع شد. پس از این که فولاد قهرمان شد، من را برای تیم ملی امید و بازی در رقابت های آسیایی بوسان انتخاب کردند که تیم ملی در این مسابقات با هدایت برانکو، قهرمان شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرانکو آرمانی

بعد از تیم ملی امید هم برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدم که در بازی های مقدماتی جام جهانی که ایران توانست به جام جهانی صعود کند، من هم حضور داشتم اما پس از آن به دلیل این که مصدوم شدم، برای یک سال نتوانستم بازی کنم و زمانی که تیم ملی در جام جهانی بازی کرد، من همراه تیم ملی نبودم. من در بازی های آسیایی ۲۰۰۴ چین هم همراه با تیم ملی بودم.

حاشیه ها

درگیری با رحمان رضایی

ما آن زمان در اردوی آلمان بودیم و قرار شد برای انجام یک دیدار دوستانه به اتریش برویم که در آن بازی من، رحمان، حسین کعبی و محمد نصرتی مدافع بودیم. در همین دیدار بازیکن حریف پس از گرفتن توپ، رحمان را لایی زد و توپ را وارد گل کرد که آن موقع رضایی به خاطر این موضوع با من، کعبی و نصرتی برخورد کرد. در همین بازی رضایی سر من داد زد و من به او گفتم، رحمان چرا داد می زنی.

بعد از این مسابقه برای ادامه اردو به آلمان برگشتیم که رضایی به برانکو گفت، بداوی با من حرفش شد که برانکو هم دنبال من فرستاد تا بداند که چه شده است. من هم نزد او رفتم و برانکو به من گفت که بین تو و رحمان چه چیزی پیش آمده است. من هم گفتم رحمان زمانی که توپ را خراب می کند، به من و سایر مدافعان گیر می دهد که برانکو به من گفت این در ذات ایرانی ها است که زمانی که توپ را خراب می کنند، خودشان را مقصر نمی دانند، بلکه دیگران را مقصر می دانند و بهتر است تو با رحمان دیگر بحث نکنی که من هم پذیرفتم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید آذری
خطای رحمان !

در همین سال در مسابقات آسیایی بود که با تیم عمان بازی داشتیم. من دفاع چپ بودم و در بازی به هافبک تیم حریف اجازه حرکت ندادم و بسیار خوب بازی کردم. رحمان رضایی روی فوروارد حریف خطا کرد و بعد از این کار، او در حالی که داد می زد، به سمت من آمد که به او گفتم، این موضوع چه ربطی به من دارد، داد نزن و سپس من را هل داد و من هم او را هل دادم که بعد رحمان من را زد و من هم سیلی ای به صورت او زدم. بعد از این اتفاق برانکو یکی، دو دقیقه بعد من را تعویض کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی بداوی
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه