بیوگرافی جلال کاملی‌مفرد

5 سال پیش
بیوگرافی جلال کاملی‌مفرد
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی جلال کاملی‌مفرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جلال کاملی‌مفرد (زاده ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شادگان) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال پیکان تهران بازی می‌کند.

زندگینامه جلال کاملی‌مفرد

بیوگرافی جلال کاملی‌مفرد

فعالیت ورزشی

کاملی سالها برای فولاد بازی کرده و سابقه کاپیتانی این تیم را در کارنامه دارد. گفتنی است این بازیکن توانایی بازی در پست‌های دفاع وسط، دفاع راست و دفاع چپ را دارا می‌باشد.

لاشه ی فولاد باقی مانده است

وی می گوید : به نظر من مشکل اصلی کنونی فولاد مدیریت است ، چرا مدیرانی که در روزهای خوب و پرپول فولاد در تیم ماندند اکنون این تیم را ول کرده اند.آقای دهکردی در بهترین زمان ممکن هدایت فولاد را به عهده گرفت و در بدترین زمان آن را به کس دیگری داد.من می خواهم بدانم اگر ایشان واقعا مدیر خوبی هستند اکنون بیایند و به ما ثابت کنند که درباره ی او اشتباه فکر می کردیم.اینکه بابهترین بازیکنان، بهترین امکانات و بهترین اردوها بتوانید موفق شوید هنرنیست ، هنر آن است که در شرایط بد بتوانی موفق شوید.

حاضرم تدارکات فولاد شوم

من با توجه به شرایط کنونی حاضرم هرکاری برای تیم محبوبم انجام بدهم، من ۱۳ سال از بهترین سال های زندگیم را در این باشگاه بودم اما همه دیدند که چگونه با من رفتار شد.من باید بعد از ۱۳ سال به تهران می رفتم ؟ کجای دنیا یک بازیکن را بعد از ۱۳ سال همینگونه به امان خدا رها می کنند.

قید سرخابی ها و پول را بخاطر فولاد زدم

من از تیم های زیادی پیشنها داشتم.بگوویچ من را برای پرسپولیس خواست، سپاهان – استقلال وحتی مس کرمان من را می خواستند.مس کرمان دو برابر از فولاد به من می داد اما من به عشق هواداران ماندم اما در انتها با من چه برخوردی شد ؟

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عبدالله حسینی

بخاطر من یحیی هافبک دفاعی می شد

زمان برانکو در تیم ملی او به من اعتقاد داشت، او من را جلال کاملی کرد.او نقاط قوت من را فهمید و نقاط ضعفم را به من تذکر می داد تا بتوانم یک دفاع خوب شوم.من در تیم ملی کنار رحمان رضایی و یحیی گل محمدی بازی می کردم، برانکو بعضی اوقات یحیی گل محمدی را به عنوان هافبک دفاعی بازی می داد تا من جوان بازی کنم.

در خرمشهر پرورش ماهی دارم
اکنون در خرمشهر پرورش ماهی دارم و اوقاتم را آنجا می گذرانم. البته کشاورزی و دامداری را نیز در کنار این پرورش ماهی دنبال می کنم.

افتخارات ورزشی

قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۴ به همراه تیم ملی فوتبال ایران
قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ به همراه تیم ملی فوتبال امید ایران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۴-۸۳ به همراه تیم فولاد خوزستان
نایب قهرمانی در جام حذفی ۸۶-۸۵ به همراه تیم استقلال اهواز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جلال کاملی‌مفرد
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه