بیوگرافی نعیم سعداوی

5 سال پیش
بیوگرافی نعیم سعداوی
3.5/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی نعیم سعداوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نعیم سعداوی (زاده ۲۶ خرداد ۱۳۴۸ – اهواز) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه نعیم سعداوی

بیوگرافی نعیم سعداوی

فعالیت ورزشی

او معمولاً در پست دفاع بازی می‌کرد و وی جزو بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ و جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ بود.

سعداوی در تیم‌های بهمن، پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان بازی و در نفت آبادان، شاهین بوشهر و فولاد خوزستان مربی‌گری کرده‌است.

مدیر فنی فولاد

با تصمیم دکتر حبیب الله رضایی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی که پیش از این سابقه هدایت تیم بزرگسالان فولاد خوزستان را به عهده داشت، به عنوان مدیر فنی این باشگاه انتخاب شد.

نعیم سعداوی در دوران حضور در فوتبال به عنوان بازیکن، معمولاً در پست دفاع بازی می‌کرد. وی که جزو بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ و جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ بود در تیم‌های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان بازی و همچنین در تیم فولاد خوزستان به عنوان مربی و سرمربی فعالیت کرده است.

گفتنی‌است، باشگاه فولاد خوزستان با داشتن تیم های مختلف از رده سنی زیر ۱۳ سال الی بزرگسالان در سطح لیگ برتر فوتبال کشور حضوری فعال دارد و برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده یکی پس از دیگری قدم های خود را بر می‌دارد.

اعراض به مدیران فولاد

در شرایطی که مدیران فولاد به دلیل آنچه که نتایج نه چندان مطلوب این تیم در این فصل می‌دانند مشغول رایزنی برای انتخاب سرمربی برای فصل آینده هستند، سعداوی در حرف‌های خود همچنین از برخی خط و خط بازی‌ها انتقاد کرد و گفت: زمانی که این آقایان در آغوش خانواده شیر می‌خوردند ما از ناموس مملکت دفاع می‌کردیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریم هاشمی

اعتراض سعداوی به مدیران فولاد است. او عقیده دارد امسال نتایج خوبی کسب کرده و حق او قطع همکاری با فولاد نیست.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نعیم سعداوی
3.5/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه