بیوگرافی کوروش برمک

5 سال پیش
بیوگرافی کوروش برمک
4.7/5 - (16 امتیاز)

بیوگرافی کوروش برمک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کوروش برمک (۲۴ مهر ۱۳۵۰ در تهران) بازیکن فوتبال بازنشسته و مربی فوتبال ایرانی است.

زندگینامه کوروش برمک

بیوگرافی کوروش برمک

فعالیت ورزشی

او سابقه بازی در پرسپولیس، تراکتورسازی، کشاورز، پاس، فولاد خوزستان، پیکان تهران و مس کرمان را دارد.

او از بازیکنان تیم جوانان پرسپولیس بود و در سال ۱۳۶۹ علی پروین به او در یک بازی جام حذفی بازی داد.

برمک در لیگ آزادگان ۷۹–۱۳۷۸ هم برای پرسپولیس بازی کرد اما نمایش چندان خوبی ارائه نداد و در پایان فصل از این تیم جدا شد.

برمک در لیگ آزادگان ۷۸–۱۳۷۷ با به‌ثمر رساندن ۱۴ گل برای تراکتورسازی به‌طور مشترک با عبدالجلیل گل‌چشمه، آقای‌گل لیگ فوتبال ایران شد.

او همچنین در یکی از بازی‌ها لیگ آزادگان ۱۳۷۴، با پیراهن کشاورز مقابل پاس ۵ گل به‌ثمر رساند.

هم اکنون او مربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر می‌باشد.

شرکت در کلاس های مربیگری

وی می گوید :

ما دوره پایانی کلاس‌های حرفه‌ای را می‌گذرانیم و الان در ماژول ۵ هستیم. در این مرحله کار بازدید از باشگاه‌ها و تشکیلات و سازمان‌شان را انجام دادیم. ما یک گروه ۱۵ نفره هستیم که زیر نظر استاد فلمینگ آموزش دیدیم. ایشان ما را به دو گره ۷ و ۸ نفره تقسیم کرد و اتفاقا آنهایی که در دو تیم سرخابی حضور داشتند در گروه‌هایی قرار گرفتند که به باشگاه تیم رقیب بروند. من و آقای گل محمدی به باشگاه استقلال رفتیم و آقای ضیایی به همراه آقای رجبی به باشگاه پرسپولیس آمده بودند. با این حال الان که کارمان تمام شده هر ۱۵ نفر به محل تمرین پرسپولیس آمدیم.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گری کاسپاروف
برمک ادامه داد:

«وقتی ما رسیدیم بازیکنان پرسپولیس در سالن بدنسازی بودند که آقای برانکو ما را به ایشان معرفی کرد. آقای فلمینگ هم صحبتی کوتاه داشت. ایشان بابت حضور در محل تمرین پرسپولیس از مسوولان این تیم قدردانی کردند و من هم باید از باشگاه، آقای برانکو و بخصوص افشین پیروانی که برای هماهنگی‌های این بازدید تلاش زیادی کردند، تشکر کنم. الان در سخت‌ترین و حساس‌ترین مراحل لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستیم که باشگاه پرسپولیس اجازه بازدید به ما داد و باید از آنها تقدیر کنیم.»

وی با اشاره به اینکه در این بازدید اصلا بحث آنالیز انجام نشد و تنها بازدید از امکانات و ساختار باشگاه مورد نظر بود، گفت: «من قبلا به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بودم اما به جرات می‌توانم بگویم این ورزشگاه نسبت به گذشته ۹۵ درصد تغییر داشته است و زیر ساخت‌هایش تغییر کرده. همه امکانات در این ورزشگاه وجود داشت و من یاد ورزشگاه المپیک رم افتادم که برای بازی‌های ارتش‌های جهان در این ورزشگاه حاضر شده بودم.»

برمک با اشاره به صحبت‌های برانکو گفت: «ایشان به بازیکنان اعلام کرد اینها مربیان آینده شما هستند که دوره پرفشنال را پاس می‌کنند و امیدوارم در آینده شاگردان خوبی برایشان باشید. من از این حرف برانکو لذت بردم و واقعا به دلم نشست چون ما را در شکل کاری خودشان شریک کردند. امیدوارم بازیکنان، برانکو و باشگاه پرسپولیس همواره موفق باشند و در مشهد جشن قهرمانی بگیرند.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوروش برمک
4.7/5 - (16 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه