بیوگرافی سهراب انتظاری

5 سال پیش
بیوگرافی سهراب انتظاری
4.6/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی سهراب انتظاری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سهراب انتظاری (زاده ۲۳ فروردین ۱۳۵۶ – بابل) بازیکن فوتبال ایرانی است. وی سابقه بازی در باشگاه‌های پرسپولیس و راه آهن و شهرداری تبریز را دارد.

زندگینامه سهراب انتظاری 

بیوگرافی سهراب انتظاری

فعالیت ورزشی

طارمی باید می ماند

علیپور فعلا به خوبی جای طارمی را پر کرده، اما باید قبول کرد که نبود طارمی تاثیر گذار بوده و پرسپولیس مانند فصل قبل با نشاط بازی نمی‌کند. نبود طارمی کار را برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سخت خواهد کرد. کاش او معرفت به خرج می‌داد و تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند.

تعریف از بودیمیر

این هم از بدشانسی ماریو بودیمیر است که بازی‌اش به دل پیشکسوتان پرسپولیس ننشسته و تا امروز چیزی جز انتقاد از زبان‌شان نشنیده است. البته سهراب انتظاری را نمی‌توانیم جزو منتقدان مهاجم کروات پرسپولیس به حساب بیاوریم چرا که بر خلاف دیگر پیشکسوتان، بودیمیر را گزینه‌ای کارآمد برای تیم برانکو می‌داند. شاید هم نمایش خوب و امیدوارکننده‌ی این مهاجم در بازی هفته گذشته برابر صنعت‌نفت آبادان باعث شده انتظاری در مقابل انتقادها ماریو بودیمیر را حمایت کند.

به هر دلیل، او معتقد است که هموطن برانکو به زودی در پرسپولیس ستاره خواهد شد: «به نظر من بودیمیر بازیکن بدی نیست و با عملکردی که نشان داد، می‌تواند حتی به یکی از ستاره‌های پرسپولیس تبدیل شود. او جایگزین منشا شده تا قدرت خط حمله پرسپولیس کم نشود. بودیمیر واقعا بازیکن خوبی است و به نظرم فقط به زمان بیشتری نیاز دارد تا با تیم و بازیکنان هماهنگ شود. او توانایی‌های زیادی دارد و شک نکنید با هماهنگی بیشتر، می‌تواند شرایط خوبی را برای پرسپولیس به وجود بیاورد و در گلزنی و حتی ایجاد موقعیت برای دیگر بازیکنان تیم موفق عمل کند.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجتبی محرمی
علی پروین حکم پدر را برایم داشت

من ۵ سال شاگرد علی آقا بودم. او برایم حكم پدر را داشت. فوتبالم را به علی پروین مدیونم! به احترام علی آقا و هواداران حاضر در ورزشگاه بعد از گل حتی سرم را بلند نكردم. باز هم می گویم شرمنده از گلی كه زدم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سهراب انتظاری
4.6/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه