بیوگرافی مارتین کاسرس

5 سال پیش
بیوگرافی مارتین کاسرس
Rate this post

بیوگرافی مارتین کاسرس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خوزه مارتین کاسرس سیلوا (اسپانیایی: José Martín Cáceres Silva؛ زادهٔ ۷ آوریل ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل اروگوئه است.

زندگینامه مارتین کاسرس

بیوگرافی مارتین کاسرس

فعالیت ورزشی

او هم‌اینک در نقش مدافع در باشگاه فوتبال یوونتوس در سری آ بازی می‌کند.

امضای قرارداد و سپس اخراج

مدافع ۳۱ ساله اروگوئه ای باشگاه لاتزیو امروز به طور رسمی به یوونتوس بازگشت. او در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به صورت قرضی از بارسلونا به بیانکونری پیوسته بود و در ژانویه ۲۰۱۲ نیز به صورت دائمی با یووه قرارداد بست.

کاسرس در کمپ جی مدیکال حضور یافت و در تست‌های پزشکی باشگاه شرکت کرد. همچنین با چند هوادار سلفی گرفت و امضا داد ولی با خبرنگاران صحبتی نکرد. یووه برای جذب او ۶۰۰ هزار یورو پرداخت کرده و او جانشین بن عطیه ای خواهد شد که به الدحیل قطر پیوسته است.

کاسرس پیش از این با یوونتوس سابقه فتح ۵ اسکودتو و دو کوپا ایتالیا را دارد.

باشگاه یوونتوس پس از رفتارهای اخیر مارتین کاسرس و اینکه شب گذشته در یک سانحه رانندگی در حالتی بازداشت شد که پلیس مصرف مشروبات الکلی توسط وی را تأیید کرده بود، این بازیکن را از این باشگاه موقتاً اخراج کرد.

بر اساس گزارشات، مارتین کاسرس دیشب با خودرو فراری اش به یک ایستگاه اتوبوس در خیابان گامبیونه تورین برخورد کرده و پس از حضور پلیس بر سر صحنه تصادف مشخص شد که وی در حالت مستی رانندگی کرده است.

این دومین بار است که این بازیکن در شهر تورین دچار سانحه می شود و این در شرایطی است که او در اردوی تیم ملی اروگوئه در مونته ویدئو آرژانتین نیز یک بار دیگر دچار سانحه رانندگی شده بود. بنابراین باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه ای نوشت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گئورگ کاسپاروف

رفتار مارتین کاسرس در شب های ۲۸ و ۲۹ سپتامبر، نقض آشکار تعهدات وی به باشگاه یوونتوس است و این رفتارهای وی وجهه این باشگاه را خدشه دار کرده است. بنابراین کمیته انضباطی باشگاه یوونتوس حکمی را علیه وی صادر کرده و ضمن جریمه نقدی وی به صورت موقت از فعالیت در این تیم محروم خواهد بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارتین کاسرس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه