بیوگرافی آلکس ساندرو

5 سال پیش
بیوگرافی آلکس ساندرو
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی آلکس ساندرو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلکس ساندرو لوبو سیلوا (به پرتغالی: Alex Sandro Lobo Silva) که با نام الکس ساندرو شناخته می‌شود، مدافع چپ اهل کشور برزیل است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال یوونتوس و تیم ملی برزیل بازی می‌کند.

زندگینامه آلکس ساندرو 

بیوگرافی آلکس ساندرو

فعالیت ورزشی

او فوتبال خود را از باشگاه فوتبال پارانائنزه آغاز کرد.

آلکس ساندرو در تیم‌های فوتبال اتلتیکو پارانائنزه، دپورتیوو مالدونادو ،سانتوس، پورتو سابقهٔ حضور دارد. این بازیکن همچنین در سال، ۲۰۱۱ برای، زیر ۲۰ سال برزیل به میدان رفته‌است.

تمدید با یوونتوس

الکس ساندرو در سال ۲۰۱۵ و از باشگاه پورتو راهی یوونتوس شده و طی این سالها ۱۳۴ بار با لباس بیانکونری به میدان رفته بود و حالا قرارداد این مدافع کناری و برزیلی تا سال ۲۰۲۳ تمدید شده است.

در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی الکس ساندرو و انتقال او به لیگ برتر شنیده شده بود و گزینه هایی چون منچستر یونایتد و چلسی نیز به شدت خواهان جذب وی بودند اما حالا و با این تمدید قرارداد، به نظر می رسد ساندرو در تورین ماندنی خواهد شد.

ساندرو در فصل جاری در برخی از بازی ها نیمکت نشینی را نیز تجربه کرده اما ماکسی آلگری علاقه ای به از دست دادن او نداشت و ساندرو تا سال ۲۰۲۳ بازیکن یوونتوس خواهد بود.

ارزش فعلی وی در ترانسفر مارکت ۲۴ میلیون یورو می باشد.

فینال سوپرکاپ اروپا

ساندرو در یک اظهارنظر جالب، توجهات را به سمت ایگواین جلب کرد و معتقد است در دیداری که یووه مقابل میلان به میدان خواهد رفت، این بازیکن با انگیزه زیادی به زمین مسابقه می‌آید و برای جبران بازی قبل تمام تلاشش را خواهد کرد و باید مراقب او بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشته کریمی

به گزارش خبرنگار مدال، الکس ساندرو در مصاحبه‌ای با دومنیکا اسپورتیوا درباره بازی فینال سوپرکاپ ایتالیا که در جده برگزار خواهد شد توضیحاتی را ارائه کرده است.

ساندرو گفت: فینال همیشه یک بازی متفاوت است که باید خود را برای آن آماده کنیم.

وی در ادامه افزود:

بازی فینال به صورت تک بازی است و این بازی‌ پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی نیم‌فصل انجام می‌شود و هنوز ۱۰۰٪ آمادگی حاصل نشده است و تیم در شرایط خاصی قرار دارد.

الکس ساندرو درباره این دیدار که در جده برگزار می‌شود نیز توضیح داد: من با تیم برزیل قبلا به آنجا رفته‌ام و فکر می‌کنم عربستان سعودی یک گام رو به جلو برداشته است. امیدواریم دیدار خوبی باشد و بتوانیم تمام توان خود را نمایش دهیم.

مدافع بیانکونری تاکید کرد: آنها هواداران متفاوتی با توجه به فرهنگشان دارند اما فکر‌ می‌کنم فینال خوبی باشد. به نظر من ایگواین انگیزه زیادی در این بازی بزرگ دارد اما ما باید حواسمان به سایر بازیکنان میلان نیز باشد و نباید از آن‌ها غافل شویم و فراموش نکنیم که روسونری پاکتا را نیز دارد که یک بازیکن خوب است و تکنینکی قوی دارد و می‌تواند برای ما دردسرساز شود.

الکس با اشاره به “هو شد”ن در ورزشگاه‌ها تصریح کرد:

هو شدن برای من نیز چندین بار اتفاق افتاده است.

در برزیل و پرتغال، اما من بدون توجه به آنها زندگی می‌کنم.

از شنیدن چنین چیزی واقعا متاسفم.

وی در پایان در خصوص لیگ قهرمانان نیز عنوان کرد:

قهرمانی در این رقابت‌ها یکی از اهداف و رویاهای ماست که می‌خواهیم محقق شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مصطفی دنیزلی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلکس ساندرو
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه