بیوگرافی نیوشا ضیغمی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام نیوشا ضیغمی
3.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی نیوشا ضیغمی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹، تهران) بازیگر زن ایرانی است. او دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است.

زندگینامه نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.
نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به شمار می رود. او در گفتگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تاکید کرد. نیوشا ضیغمی کاندیدای نقش اول زن برای فیلم شوریده در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. فیلم شوریده به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی جمال ساداتیان ساخته سال ۱۳۸۳ است.
نوزاد آرش پولاد خان و خانم ضیغمی در بهار ۱۳۹۷ متولد شد.

حاشیه ها

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری
وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم. در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد. پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

شغل همسر نیوشا ضیغمی
آرش پولاد خان همسر نیوشا ضیغمی متولد شهر اصفهان است. همیشه حرف و حدیث در مورد کار آراش پولادخان زیاد بوده اما به هر حال کار و کسب وی تجارت و در کل بازار و سرمایه است. از لحاظ مالی بسیار آدم ثروتمندی است و هر از چندگاهی گالری های لوکس گران قیمت را برای ثروتمندان اشرافی تهران برگزار می کند . چندی پیش گالری نقره ی او در تهران مثل بمب پر سر وصدا بود .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کلان لوتز

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی
حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است. چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.
آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم؛ دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم. اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد. از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم. به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

ملاک ازدواج نیوشا ضیغمی:
راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

مهریه نیوشا ضیغمی
آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آن ها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا از سفر حج می گوید:
نکته ای که برای من بسیار جالب بود این است که خانه خدا شبیه به هیچ جایی از دنیا نیست. من روز اولی که وارد مکه شدم در شوک بودم. مانند یک قیامت واقعی است؛ ولی شما زنده آن را تجربه می کنید. شاید شنیده باشید که در قیامت هیچ کس به فکر کسی نیست و مادر بچه اش را نمی شناسد. همه از کنار هم رد می شوند و هم را نمی بینند و همه یکسان هستند. خانه خدا واقعا مانند قیامت است. همه یکسان لباس می پوشند و هیچ تفاوتی ندارند و همه افراد به خدای واحد فکر می کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ندیم عمرانی

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی و همسرش به تازگی در مراسمی یک کلینیک زیبایی به نام نیوشا ضیغمی و یک گالری نقره جات به نام پولاد خان را با حضور بازیگران مشهور افتتاح کردند. در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیا، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و… اشاره کرد.
نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید: «من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.»

تهیه کنندگی نیوشا ضیغمی
سرمایه گذاری بر روی فیلم پرتقال خونی به کار گردانی سیروس الوند اولین تجربه ضیغمی در عرصه تهیه کنندگی است. او با فیلم «پرتقال خونی» در جشنواره فیلم فجر گذشته حضور داشت، اما این بار او فقط بازیگر نبود. نیوشا ضیغمی به همراه همسرش «آرش پولادخان» سرمایه گذاری این فیلم را هم به عهده داشتند.

شایعه طلاق
مدتی پیش بدلیل کمتر دیده شدن نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولاد خان در محافل هنری شایعه جدایی آنها منتشر شده بود که بارها تکذیب شد و اخیرا در یک فستیوال هنری با هم حضور داشتند و خانوم ضیغمی ترافیک کاری همسرش را علت حضور کم وی در اینگونه مراسمات عنوان کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استنلی مایرز

حمله به صدف طاهریان
من صدف طاهریان را اصلاً بازیگر نمی‌ دانم. به نظرم اسمشان را اصلاً نیاورید؛ چرا که اصلاً بازیگر نیستند واقعاً نمی‌ دانم ایشان چه زمانی بازیگر بوده‌ اند ! فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت من ایشان را نمی‌ شناختم تا اینکه از ایران رفتند.
چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می‌ کنیم خود ما این آدم‌ های بی‌مغز را بزرگ می‌ کنیم زمانی که این آدم را نمی‌ شناسم چرا باید درباره‌ اش صحبت کنم.

حضور در دورهمی
دورهمی در فصل سوم خود با یک برنامه متفاوت و جدید ساختار شکنانه وارد پخش شده است، نیوشا ضیغمی در اول دی ۹۶ مهمان این برنامه با اجرای مهران مدیری بود که در این برنامه رسما اعلام کرد باردار است و باید بزودی شاهد بدنیا آمدن فرزندش باشیم

فعالیت های هنری نیوشا ضیغمی

سینمایی
آینه شمعدون ۱۳۹۱
راستش را بگو ۱۳۹۰
فیتیله و ماه پیشونی ۱۳۹۰
گشت ارشاد ۱۳۹۰
چارسو ۱۳۸۹
دختر شاه پریون ۱۳۸۹
سرخابی ۱۳۸۹
پرتقال خونی ۱۳۸۹
پرستوهای عاشق ۱۳۸۹
زمهریر ۱۳۸۹
دموکراسی تو روز روشن ۱۳۸۸
اخراجی ها ۲ ۱۳۸۷
تلافی ۱۳۸۶
توفیق اجباری ۱۳۸۶
قرنطینه ۱۳۸۶
اخراجی ها ۱۳۸۵
پارک وی ۱۳۸۵
حس پنهان ۱۳۸۵
گناه من ۱۳۸۵
تردست ۱۳۸۳
شوریده ۱۳۸۳
مواجهه ۱۳۸۳
در چشم باد ۱۳۸۲
یکی برای همه

مجموعه تلویزیونی
راستش را بگو (محمدرضا آهنج، ۱۳۹۰)
در چشم باد (مسعود جعفری ‌جوزانی، ۱۳۸۲)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی نیوشا ضیغمی
3.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه