بیوگرافی خوان کوادرادو

5 سال پیش
بیوگرافی خوان کوادرادو
4.4/5 - (17 امتیاز)

بیوگرافی خوان کوادرادو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خوان کوادرادو (اسپانیایی: Juan Guillermo Cuadrado Bello؛ زاده ۲۶ مهٔ ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتبال اهل کلمبیا است.

زندگینامه خوان کوادرادو 

بیوگرافی خوان کوادرادو

فعالیت ورزشی

کوادرادو در ژانویه ۲۰۱۵ با ۲۳ میلیون پوند به چلسی پیوست.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال کلمبیا بازی کرده‌است.

مصدومیت و جراحی

وینگر کلمبیایی در جریان دیدار مقابل یانگ بویز در چمپیونزلیگ دچار مصدومیت شد و قرار بر این بود که چند هفته پیش عمل شود. او راهی آلمان شد ولی اعلام کرد که پس از این سفر، تصمیم گرفته که با برنامه های دیگری زانویش را ترمیم کند ولی سرانجام ، او و پزشکان تیم به این نتیجه رسیدند که تنها راه درمان، جراحی خواهد بود.

در بیانیه یوونتوس آمده:” امروز، خوان کوادرادو برای درمان زانوی چپش که عمل جراحی روی آن انجام شد، زیر تیغ جراحی رفت. مصدومیت او در دیدار مقابل یانگ بویز پیش آمد و او در شهر برن عمل شد. دکتر کوگات مسئول این حراجی بود و دستیارانش از کادر پزشکی یوونتوس، دکتر کلودیو ریگو بوده اند و عمل با موفقیت انجام شده است. او به زودی ریکاوری را آغاز خواهد کرد.”

باشگاه یوونتوس هنوز چیزی از مدت زمان دوری ستاره کلمبیایی از میادین اعلام نکرده است.

یووه چیزی کمتر از رئال ندارد

خوان کوادرادو، بال راست کلمبیایی یوونتوس پس از اتمام بازی گفت:« کار قهرمانی تمام نشده و این پیروزی هرچند باعث افزایش روحیه ما و بیشتر شدن فاصله امتیازی با ناپولی شد با این حال فقط باید به بازی بعدی فکر کرد. برای اسکودتو هنوز راه درازی باقی مانده است.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل کین

رئال:« بدون شک رئال باشگاه بسیار بزرگی است ولی یوونتوس هم مثل رئال است و چیزی کمتر ندارد. این بازی برای ما مثل یک فینال است و در بهترین فرم ممکن به آن رسیده ایم.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خوان کوادرادو
4.4/5 - (17 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه