بیوگرافی مویس کین

5 سال پیش
بیوگرافی مویس کین
Rate this post

بیوگرافی مویس کین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مویس کین (ایتالیایی: Moise Kean) یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است که در پست مهاجم برای یوونتوس در سری آ بازی می‌کند.

زندگینامه مویس کین 

بیوگرافی مویس کین

فعالیت ورزشی

وی که در فوریهٔ ۲۰۰۰ از پدر و مادری اهل ساحل عاج در ورچلی متولد شده‌است، اولین بازی خود را برای یوونتوس در نوامبر ۲۰۱۶ و مقابل پسکارا انجام داد و به اولین بازیکن تاریخ سری آ تبدیل شد که در قرن بیست و یکم به دنیا آمده‌است

ستاره ای ز آینده

مویس کین چند روز در سری آ و در جریان حضور در میدان به جای ماریو مانژوکیچ در برابر پسکارا، تبدیل به اولین بازیکن هزاره سوم نیز شده بود.

به نظر می رسد آینده ای درخشان در انتظار این مهاجم جوان خواهد بود و ما نیز قصد داریم نگاهی دقیق تر به جزئیات مویس کین از زبان مینو رایولا، ایجنت مشهور فوتبال جهان داشته باشیم.

مویس کین کیست؟

بعد از گذراندن شش سال رویایی برای بیانکونری ها و اقتدار بی حرف و حدیث در فوتبال ایتالیا، حالا حضور این بازیکن جوان در ترکیب آلگری مورد توجه عموم قرار گرفته است. مصدومیت پائولو دیبالا و مارکو پیاتسا باعث شد تا این مهاجم مورد اقبال سرمربی ایتالیایی یووه قرار بگیرد. البته به نظر می رسد تکرار چنین فرصتی برای مویس کین تا انتهای فصل جاری خیلی محتمل نباشد.

مویس کین که زمانی ستاره آکادمی تورینو بود، در سال ۲۰۱۰ به یوونتوس پیوست و فصل گذشته موفق شد در تیم زیر ۱۷ ساله های این تیم، در ۲۶ بازی ۲۴ گل به ثمر برساند. او در ورسلی و از مادری ایتالیایی و پدری آفریقایی متولد شده و هنوز به سن قانونی برای امضای قرارداد حرفه ای نرسیده است. مدیربرنامه او، مینو رایولا، ایجنت مشهور دنیای فوتبال است که ستارگانی بزرگی در جهان فوتبال مانند زلاتان، پوگبا و میخیتاریان نیز زمام امور را به او سپرده اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایلکای گوندوغان
حضور در یوونتوس در کدام زمینه باعث پیشرفت وی شد؟

شم گلزنی مویس کین برای همگان مبرهن است و او موفق شد طی ۱۰ بازی، ۲۱ گل برای تیم زیر ۱۵ ساله های یووه به ثمر رسانده و به همین دلیل، به ۲ گروه سنی بالاتر منتقل شود. به ثمر رساندن ۱۴ گل برای این تیم، او را مهیای حضور در تیم زیر ۱۹ ساله ها کرد و در فصل جاری نیز روند گلزنی او متوقف نشده و در ۱۰ بازی، موفق به زدن ۶ گل شده است.

او در جریان هر ۲ حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان جوانان گلزنی کرد و زمانیکه سه شنبه شب، در کنار بوفون ۳۸ ساله به میدان رفت، خیلی شرایط عجیبی را تجربه نکرد زیرا قبلا نیز چنین تجربه ای را از سر گذانده بود. مویس کین مدتی پیش در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت در این رابطه صحبت کرد و اذعان داشت که بازی کردن در کنار گروه سنی بالاتر برای او مشکلی ایجاد نمی کند و این موضوع را طبیعی می داند.

سبک بازی مویس کین چگونه است؟

با توجه به قامت مناسب، مویس کین مشکل زیادی در مواجهه با مدافعان تنومند ندارد و خودش معتقد است که قدرت شوتزنی، سرعت و سرزنی، بارزترین صفات او هستند. پست اصلی مویس کین مهاجم مرکزی است اما به علت سرعت بالا، امکان استفاده از او در جناحین خط حمله نیز وجود دارد. مویس کین قدرت پا به توپ مناسبی دارد اما برای مقابله با مدافعان نام آشناتر، باید قدرت تصمیم گیری خود را بهبود بخشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دریک رز

آیا قرار است مویس کین لباس تیم ملی ایتالیا را بر تن کند؟

پدر مویس کین اهل ساحل عاج است اما خود او علاقمند است تا لباس آتزوری را برتن کند و در سطوح جوانان نیز این اتفاق رخ داده است.

مویس کین در این خصوص گفت: “ریشه های من به ساحل عاج باز می گردد و من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. اما احتمالی برای رفتن به آنجا وجود ندارد و من دوست دارم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیا را به دست بیاورم.”

افکار عمومی در رابطه با او چه می گوید؟

مینو رایولا در این خصوص گفت: مویس کین نامی است که در سال ۲۰۱۷ بیشتر خواهید شنید و من چون مدیربرنامه او هستم، ترجیح می دهم در این خصوص چیزی نگویم. او تنها ۱۶ سال سن دارد اما عزم و اراده او رعب انگیز است و به زودی تبدیل به ستاره بزرگی برای یوونتوس خواهد شد”.

آینده او در یوونتوس خواهد بود؟

با توجه به اینکه مویس کین هنوز قرارادی حرفه ای با

باشگاه یووه امضا نکرده، باشگاه های بزرگ اروپا می

توانند با پرداخت غرامتی نه چندان زیاد او را به خدمت

بگیرند. اما رسانه های ایتالیایی معتقدند که به زودی

قرارداد ۳ ساله او و یوونتوس به ثبت خواهد سید و او

در آستانه حضور در یکی از مهم ترین فصول دوران حرفه

ی خود قرار خواهد گرفت.

با توجه به ابراز علاقه تیم هایی مانند منچسترسیتی

و رئال مادرید و مدیربرنامه ای مانند مینو رایولا، احتمال

انتقالی شگفت انگیز و گزاف در آینده به قوت خود باقی

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا طاهرخانی

خواهد ماند.

آیا می دانستید؟

تصویر جیوانی، برادر بزرگ تر مویس کین در

هنگام ورود او به میدان به جای مانژوکیچ در

دیدار برابر پسکارا و در حالی اشک شوق می

ریخت، توسط دوربین ها شکار شده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مویس کین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه