بیوگرافی دنیله روگانی

5 سال پیش
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی دنیله روگانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دنیله روگانی (انگلیسی: Daniele Rugani؛ زادهٔ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۹۴) یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است. او در پست مدافع میانی برای یوونتوس بازی می‌کند.

زندگینامه دنیله روگانی 

بیوگرافی دنیله روگانی

فعالیت ورزشی

او در سال ۲۰۱۳ با درخشش در ترکیب امپولی در سری بی به صعود این تیم به سری آ کمک کرد و در آن فصل عنوان بهترین بازیکن سال سری بی را کسب کرد. بعد از این درخشش به یوونتوس پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم قهرمانی در سری آ را تجربه کرد. او در تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایتالیا و تمامی رده‌های پایین‌تر از آن بازی کرده‌است.

تمدید با یوونتوس

با وجود مصدومیت جورجیو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی در حال حاضر دنیله روگانی در مرکز خط دفاع به تیمش کمک می‌کند. با این حال که او در این فصل عملکرد چندان موفقی نداشته و نتوانسته جای دو بازیکن مصدوم تیمش را پرکند، به نظر می‌رسد با دستمزد بالاتر در تورین بماند.

از باشگاه ییوه خبر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند با ارائۀ دستمزد ۳ میلیون یورو به همراه پاداش او را حفش کنند تا بیش از این در خط دفاعی دچار مشکل نشوند. در حالی که هنوز مدت قرارداد دنیله با یووه قطعی نشده اما به نظر می‌رسد او تا سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ با تیمش تمدید کند.

تلاش ساری برای جذب روگانی، شاگرد پیشین خود

مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال چلسی برای استحکام خط دفاعی این تیم در فکر جذب دنیله روگانی مدافع جوان تیم فوتبال یوونتوس است. این بازیکن ۲۴ ساله پیش تر سابقه کار زیر نظر ساری در باشگاه امپولی را داشته است و همچنین بعد از حضور این مربی در ناپولی نیز ساری نسبت به جذب او علاقه نشان داده بود. ایجنت روگانی در این خصوص گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عباس چمنیان


باشگاه چلسی برای مذاکره ما را تحت فشار قرار داده است. باشگاه نیز پس از انجام ارزیابی های لازم همچنان تصمیم در این خصوص اتخاذ نکرده است. هدف اصلی روگانی اکنون بدست آوردن جایگاه مناسبی در ترکیب اصلی بیانکونری می باشد. به نظر می رسد که باشگاه همچنان به او باور دارد و برای تمدید قرارداد قصد مذاکره دارد. روگانی تا ۲۰۲۱ قراداد دارد ، اما ما نمی توانیم بیش از اندازه صبور باشیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنیله روگانی
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه