بیوگرافی داویده کالابریا

5 سال پیش
3.2/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی داویده کالابریا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

داویده کالابریا (انگلیسی: Davide Calabria؛ زادهٔ ۶ دسامبر ۱۹۹۶) یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا و باشگاه آ.ث. میلان است که به عنوان مدافع کناری معمولاً در سمت راست بازی می‌کند.

زندگینامه داویده کالابریا

بیوگرافی داویده کالابریا

فعالیت ورزشی

دوران باشگاهی
کالابریا از دستاوردهای آکادمی میلان است. او نخستین بازی خودش را در روز ۳۰ مه ۲۰۱۵ در برد ۳–۱ میلان برابر آتالانتا انجام داد. در آن بازی او در دقیقهٔ ۸۴ به جای ماتیا د شیلیو وارد بازی شد. در ۲۲ سپتامبر او برای نخستین بار در ترکیب اصلی میلان برای بازی برابر پالرمو قرار گرفت و به دلیل عملکرد خوبش مورد ستایش قرار گرفت.

دوران ملی
کالابریا اولین بازی خود را برای زیر ۲۱ سال ایتالیا در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۵، در مسابقات مقدماتی مقابل جمهوری ایرلند انجام داد.

در ژوئن ۲۰۱۷، او در ترکیب تیم ملی زیر ۲۱ سال ایتالیا برای جام ملت‌های اروپا فوتبال زیر ۲۱ سال ۲۰۱۷ توسط مربی لوئیجی دی بیاجو گنجانده شد.

سبک بازی

کالابریا مدافع کناری سریع و مدرنی است او دوست دارد که به جلو برود و به حملات هجومی تیمش کمک کند. اجرای حمله قوی و مشترک او، توانایی سانتر، و تکنیک قوی باعث مشکلات برای یوونتوس در فینال سوپر جام فوتبال ایتالیا ۲۰۱۶ می‌شود. به عنوان یک بازیکن جوان امیدوار کننده، دفاعی، موقعیت خود، تصمیم‌گیری، و تکل او ستودنی است، و او نیز ستایش از صاحب نظران و بازیکن فوتبال سابق بلوغ و شخصیت خود را در وجود جوانان خود جلب کرده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میثاق بهادران

اگر چه او از لحاظ فیزیکی غالب نیست، او با سرعت و استحکام خوبی برخوردار است، و همچنین می‌تواند به سرعت موقعیت دفاعی خود را به سرعت بهبود بخشد، که او را قادر می‌سازد تا به‌طور مؤثر روی بال را پوشش دهد. هافبک سابق جوانانش، در حالی که او عمدتاً به عنوان دفاع راست به کار گرفته شده‌است، او یک بازیکن بسیار همه‌کاره است که قادر به بازی در چندین پست است، و به علت توانایی او با هر دو پا، به اندازه کافی در دفاع چپ معروف است، با وجود اینکه به‌طور طبیعی راست پا است.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

میلان
سوپرجام فوتبال ایتالیا: ۲۰۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی داویده کالابریا
3.2/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه