بیوگرافی سوسو

5 سال پیش
بیوگرافی سوسو
Rate this post

بیوگرافی سوسو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سوسو (انگلیسی: Suso؛ زادهٔ ۱۹ نوامبر ۱۹۹۳) ( نام کامل : خواکین سوسو فرناندز / Juaquin SUSO Fernandez ) یک بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که برای آ.ث. میلان در سری آ بازی می‌کند.

زندگینامه سوسو 

بیوگرافی سوسو

فعالیت ورزشی

وی که سابقهٔ بازی در لیورپول نیز دارد، تاکنون به همهٔ رده‌های سنی تیم ملی اسپانیا دعوت شده‌است و به همراه تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتبال اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۳ ترکیه حضور داشته‌است.
او سابقه بازی در تیم های کادیز ، آلمریا ، لیورپول و جنوا را در کارنامه دارد. سوسو در سال ۲۰۱۷ اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا انجام داد.

خون اسپانیا در رگ های من است

سوسو که متولد کادیز است، در تیم های پایه ای لیورپول رشد کرد و پس از اینکه نتوانست در تیم اول باشگاه، خودی نشان دهد، راهی میلان شد و در این تیم شکوفا شد. او دو سه فصلی است که ستاره ثابت خط میانی روسونری محسوب می شود.

سوسو که هر از چند گاهی به تیم ملی اسپانیا دعوت می شد، حالا با لوئیس انریکه شرایط بهتری را تجربه می کند و در بازی دوستانه مقابل ولز نیز به میدان رفت. او در مورد وضعیت فعلی خود گفت:« حس خوبی دارم. انریکه مربی بزرگ و صادقی است و دقیقا می داند که از بازیکنانش چه می خواهد . توجه و تمرکز او روی تمرینات زیاد است و به همه، فرصت کافی را می دهد.

اگر دست من باشد، در همه بازی ها به میدان می روم. در کاردیف بازی کردم و فکر می کنم مربی از من راضی بود، چرا که در بهترین فرم خودم بودم. معتقدم بازی در تیم ملی اسپانیا در خون من است. هرچند مدت هاست از اسپانیا دورم ولی سبک بازی من کاملا اسپانیایی است و در این سال ها به رشد و پیشرفت ادامه داده ام.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارال راسخی
حاضرم برای گتوزو بمیرم

گتوزو از فصل گذشته هدایت میلان را برعهده گرفت و توانست این تیم را از شرایط بحرانی نجات دهد و اوضاع را تغییر دهد. او در این فصل با وجود شروع ضعیف، رفته رفته شرایط را بهبود بخشید و حالا این تیم وضعیت بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد. سوسو که ستاره تیم میلان بوده، پیش از دیدار حساس مقابل اینتر تاکید کرد که حاضر است برای گتوزو بمیرد.

او گفت:” بهترین دوره فوتبالم؟ فکر می‌کنم حالا، هم از لحاظ روحی و هم روانی شرایط خوبی دارم. خوب گل می‌زنم، خوب پاس گل می‌دهم و تیم ما پیروزی‌های پیاپی کسب کرده است و من به تیم ملی بازگشته ام. گتوزو شخصیت محکمی است. با او راحت هستم ولی تمام مربیانی که با آنها کار کرده ام، هر کدام چیزی به شخصیت من اضافه کرده اند؛ راجرز، گاسپرینی و حتی مونتلا. من حاضرم برای گتوزو در زمین بمیرم. هیچ کدام از ما راجع به او حرف نمی‌زنیم.

مالدینی؟ او خود میلان است. او شخصیتی است

که مستقیما با شما صحبت می‌کند و من خوشحالم

که اینجا ماند. اینتر هم تلاش کرد که من را جذب کند.

آنها دو بار اقدام کردند ولی من هیچگاه به این انتقال فکر

هم نکردم. دوست ندارم به تیم ایتالیایی دیگری بپیوندم.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوسو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه