بیوگرافی ریکاردو مونتولیوو

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ریکاردو مونتولیوو به همراه داستان زندگیش شخصی و عکس های اینستاگرامی

ریکاردو مونتولیوو (به انگلیسی: Riccardo Montolivo) (زاده ۱۸ ژانویه ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل کشور ایتالیا است؛ ولی از پدری ایتالیایی و مادری آلمانی متولد شده است.

زندگینامه ریکاردو مونتولیوو 

بیوگرافی ریکاردو مونتولیوو

فعالیت ورزشی

وی سابقه ۳۳ بازی و ۱ گل ملی برای تیم ملی فوتبال ایتالیا در کارنامه دارد، همچنین پست تخصصی او هافبک است. مونتولیوو در سال ۲۰۱۲ از فیورنتینا به میلان پیوست و با بازی‌های خوب خود به عنوان لیدر خط هافبک تیم میلان شناخته شد.

علاقه ای به یووه ندارم

روسونری که فصل را با نتایج ضعیفی شروع کرده بود، رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرد و توانست خود را به نیمه بالای جدول برساند. با این حال، صحبت از علاقه یووه به مونتولیوو در هفته های اخیر مطرح شده ولی کاپیتان میلان، این موضوع را رد کرد.
او گفت:” چیزی در مورد یووه مطرح نیست.

در حال حاضر، تمدید قرارداد هم اولویت من نیست. در هر صورت من با میلان ادامه خواهم داد.”

مونتولیوو درباره تقابل تیمش با یووه گفت:

” چرخش برای من ، فیکس بازی کردن در دربی بود. میلان بازی خوبی انجام داد و همینطور من. خیلی وقت بود که بازی نکرده بودم. من یا دی یانگ؟ به نظرم حضور من مانعی برای حضور او یا بالعکس نخواهد بود.من در پست مورد علاقه ام بازی می‌کنم که تحت هدایت آلگری هم به همین شکل بود. به عنوان یک کاپیتان، سعی می‌کنم الگوی دیگر بازیکنان باشم.”

جدایی از میلان

ریکاردو مونتولیوو در فصل قبل یکی از بازیکنان تاثیرگذار میلان بود اما به نظر می‌رسد که او چاره‌ای جز جدایی از تیمش ندارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کمیل قاسمی

مونتولیوو فصل قبل ۲۷ بار پیراهن میلان را به تن کرد و توانست سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.

جنارو گتوزو، سرمربی جوان میلان در تصمیمی عجیب مونتولیوو را در فهرست بازیکنان تیمش برای چند دیدار تدارکاتی حساس در آمریکا قرار نداد.

این اقدام گتوزو نشان می‌دهد که سرمربی جوان میلان اعتماد خود به کاپیتان تیمش را از دست داده و این بازیکن چاره‌ای جز جدایی نخواهد داشت.

از فیورنتینا به عنوان مشتری مونتولیوو سخن به میان می‌آید و این احتمال زیاد است که او به تیم سابقش برگردد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ریکاردو مونتولیوو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه