بیوگرافی لوکاس بیگلیا

5 سال پیش
بیوگرافی لوکاس بیگلیا
Rate this post

بیوگرافی لوکاس بیگلیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لوکاس بیگلیا (اسپانیایی: Lucas Biglia؛ زاده ۳۰ ژانویهٔ ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه ایتالیایی میلان و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند.

زندگینامه لوکاس بیگلیا

بیوگرافی لوکاس بیگلیا

فعالیت ورزشی

خداحافظی از تیم ملی

آرژانتین در دیداری پرگل با نتیجه ۴-۳ از فرانسه شکست خورد و از جام جهانی حذف شد. پس از این دیدار ابتدا خاویر ماسچرانو از بازی های ملی خداحافظی کرد و پس از او، بیلیا هم در گفتگو با خبرنگاران، اعلام کرد که دیگر برای آلبی سلسته بازی نخواهد کرد.

او گفت:” ما ناراحتیم زیرا برای بعضی از بازیکنان، این پایان کار است. ما نمی خواستیم اینطور تمام شود. ما باید صادق باشیم و کنار برویم. حالا نسل جدیدی می آید که پر از بازیکنان بااستعداد است. بنابراین آنهایی که می آیند، با آرامشی کار کنند که تیم آرژانتین شایسته آن است.”

بیلیا همچنین در مورد دیدار گفت:” ما در این دیدار بهترین بازی آرژانتین را دیدیم. تا وقتی بازی ۲-۱ بود، فارغ از مشکلاتی که با سرعت بازی آنها داشتیم، فکر می کنم بازی فوق العاده ای ارائه دادیم. فکر می کنم تا آن زمان آرژانتین برتر بود اما پس از اینکه بازی ۳-۲ شد، ما دچار مشکل شدیم.”

انتقاد از سرمربی تیم به دلیل عدم نتیجه گیری در جام جهانی

وقتی سیستم و ترکیب اصلی به یک باره دستخوش تغییراتی می شود، طبیعی است که روی عملکرد تیم تاثیراتی خواهد گذاشت.

می توانید بازیکنان بزرگی داشته باشید ولی نتیجه نگیرید. این بارها برای ما اتفاق افتاده است. وقتی سیستم و ترکیب تغییر می کند، شرایط هم به نسبت دشوار می شود. ما در این مدت با خط میانی سه، ۴ و حتی ۵ نفره بازی کرده ایم. مربی اطلاعاتی از تیم حریف به شما می دهد ولی در نهایت این ما بازیکنان هستیم که در زمین بازی باید تعیین کننده باشیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود سلطانی‌فر
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوکاس بیگلیا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه