بیوگرافی آدریانو

5 سال پیش
بیوگرافی آدریانو
4.1/5 - (25 امتیاز)

بیوگرافی آدریانو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آدریانو (به انگلیسی: Adriano) (متولد ۱۷ فوریه ۱۹۸۲ در ریو د ژانیرو) بازیکن فوتبال اهل برزیل است.

زندگینامه آدریانو

بیوگرافی آدریانو

فعالیت ورزشی

او در باشگاه‌های فلامینگو، اینتر میلان، فیورنتینا، پارما، سائوپائولو، آ. اس. رم و کورینتیانس بازی کرده‌است. وی ۴۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال برزیل انجام داده است و ۲۷ گل ملی در کارنامهٔ خود نیز دارد.

آدریانو ۳۶ ساله، در سال ۲۰۰۱ به اینتر پیوست و به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان جهان، خود را معرفی کرد ولی مشکلات شخصی مانع رشد او و رسیدن به حداکثر پتانسیل شد. او در سال ۲۰۱۱ نیمه بازنشسته شده بود و در سال ۲۰۱۶، آخرین بازی هایش را برای تیم میامی یونایتد انجام داد. با این حال، او تمایل زیادی به هم بازی شدن با ایکاردی دارد.

او گفت:

حالا در ریو، به همراه خانواده و دوستانم زندگی عادی دارم. بازنشسته نشده ام، فقط تصمیم گرفتم فعلا فوتبال بازی کردن را متوقف کنم. اگر فرصت دوباره بازی کردن باشد، آماده ام ولی فقط در برزیل. دیگر نمی‌توانم از سه فرزندم دور باشم.”

آدریانو درباره ایکاردی گفت:” او مهاجم بزرگی است و هنوز جوان است. من و او می‌توانیم زوج خیلی خوبی در زمین تشکل دهیم.”

” من می‌دانم که چقدر خوب بودم و کارهای مهمی انجام دادم. وقتی به ایتالیا می‌رفتم و به اینتر پیوستم، باورم نمی‌شد. به خاطر دارم که در رختکن به همه نگاه می‌کردم؛ از کلارنس سیدورف تا مارکو ماتراتزی. رونالدو را هم به خاطر دارم که از من استقبال کرد، حتی من را به خانه اش دعوت کرد. در واقع من آن موقع در هتل زندگی می‌کردم و رونالدو به من گفت که به خانه اش بروم. خیلی زیبا بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود کلهر

از لحاظ ورزشی من تجربیاتی استثنایی در اینتر داشتم و از لحاظ درس زندگی، خاویر زانتی برایم یک الگو بود. او همیشه کنار من بود، به خصوص زمانی که پدرم از دنیا رفت. آن موقع موراتی هم خیلی کمکم کرد، او مثل پدر دوم من بود. برای همه کارهایی که برایم انجام داده اند از آنها ممنونم.

افتخارات ورزشی

فلامینگو
لیگ برتر فوتبال برزیل: ۲۰۰۹
اینتر میلان
سری آ: ۰۶–۲۰۰۵، ۰۷–۲۰۰۶، ۰۸–۲۰۰۷، ۰۹–۲۰۰۸
جام حذفی فوتبال ایتالیا: ۲۰۰۵، ۲۰۰۶
سوپر جام فوتبال ایتالیا: ۲۰۰۵, ۲۰۰۶
کورینتیانس
لیگ برتر فوتبال برزیل: ۲۰۱۱
بین‌الملی
کوپا آمریکا: ۲۰۰۴
جام کنفدراسیون‌ها: ۲۰۰۵
جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال: ۱۹۹۹
مسابقات فوتبال جوانان آمریکای جنوبی: ۲۰۰۱

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آدریانو
4.1/5 - (25 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه