بیوگرافی آنتونیو کاندروا

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آنتونیو کاندروا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آنتونیو کاندروا (به ایتالیایی: Antonio Candreva) بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است که از سال ۲۰۰۹ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده.

زندگینامه آنتونیو کاندروا

بیوگرافی آنتونیو کاندروا

فعالیت ورزشی

در ژوئن سال ۲۰۰۷ کاندروا با امضای قراردادی با باشگاه اودینزه راهی سطح اول فوتبال ایتالیا شد. در ابتدا او برای تیم پریماورا به میدان می‌رفت و پس از نشان دادن لیاقت خود بالاخره اولین بازی خود در سریA را ژانویه ۲۰۰۸ تجربه کرد. پس آن نیز او هر چند نامنظم برای تیمش به میدان رفت. در سال ۲۰۱۲ کاندروا به باشگاه لاتزیو پیوست. در تابستان ۲۰۱۶ سران اینتر با فشارهای سرمربی خود نسبت به خرید کاندروا اقدام کردند و پس از کش و قوس‌های فراوان، لوتیتو رئیس سخت گیر باشگاه لاتزیو موافقت خود با این انتقال را اعلام کرد.

نه چندان محبوب !

هواداران اینتر اما به شدت تمایل دارند تا کاندروا راهی موناکو شود تا بتوانند کیتا بالده را جذب کنند. به همین منظور دسته ای از آنها در قالب هواداران موناکو به صفحه اینستاگرامی کاندروا رفته و از وی خواسته اند که هر طور شده راهی این تیم شود.

کاندروا فصل گذشته ۳۶ بازی برای اینتر انجام داد، هشت پاس گل داد و البته در گلزنی توفیقی پیدا نکرد.

حاشیه ها

پرتاب آب دهان به سوی تماشاگران

برخی رسانه ها مدعی شدند که کاندروا به سوی هواداران اینتر که در جریان شکست این تیم مقابل میلان به او اعتراض می‌کردند، آب دهان پرتاب کرده است. حال هافبک ایتالیایی مدعی شد هیچگاه چنین کاری انجام نداده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارتین پالرمو

او گفت:” من از خودم عصبانی بودم که توپ را داخل زمین حفظ نکردم. چیزی مطرح شده که حتی نیازی نیست آن را تکذیب کنم. بازیکنان در زمین آب دهان پرتاب می‌کنند و این بدین معنا نیست که به سمت کسی آب دهان پرتاب کرده اید. فریاد هم زدم زیرا عصبانی بودم که نتوانستم توپ را پرتاب کنم. فقط می‌خواستم که این موضوع مشخص شود و زنده باد اینتر.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنتونیو کاندروا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه