بیوگرافی لوچانو اسپالتی

5 سال پیش
3.8/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی لوچانو اسپالتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوچانو اسپالتی (به ایتالیایی: Luciano Spalletti) (متولد ۷ مارس ۱۹۵۹) بازیکن بازنشسته و مربی کنونی فوتبال اهل ایتالیا می‌باشد.

زندگینامه لوچانو اسپالتی 

بیوگرافی لوچانو اسپالتی

فعالیت ورزشی

مربیگری

اسپالتی مربیگری را از باشگاه امپولی آغاز کرد. باشگاهی که آخرین دوران فوتبال خود به عنوان بازیکن را در آن سپری کرده بود. وی موفق شد در اولین سال مربی‌گری خود در این تیم، امپولی را از سری سی۱ به سری بی هدایت کند. در فصل بعد این تیم را با نایب قهرمانی در سری بی، به سری آ نیز رساند و در آخرین فصل حضور خود در این تیم، امپولی را در سری آ حفظ کرد. بنابراین اسپالتی تیم امپولی را در سری سی۱، سری بی و سری آ نیز هدایت کرده‌است.

او سابقهٔ مربی‌گری در تیم‌های دیگری چون سمپدوریا، ونتزیا، آنکونا، اودینزه، آ. اس. رم و زنیت سن پترزبورگ را نیز دارد.

پیروزی در دربی بزرگ

اینتر با هدایت لوچانو اسپالتی موفق شد در خانه آث میلان و با گل پیروزی‌بخش لوتارو مارتینز که در دقیقه شصت و هفتم بازی به ثمر رسید، در دربی بزرگ شهر میلان، موسوم به دلا مدونینا با نتیجه ۳-۲ به پیروزی برسد. اسپالتی بعد از بازی از عملکرد بازیکنانش بسیار راضی بود و به خصوص عملکرد لوتارو مارتینز را ستود و مدعی شد لوتارو برای اینتر به مهاجمی تمام‌عیار تبدیل شده است.

اسپالتی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” لوتارو بسیار قوی است، تکنیک عالی‌ای دارد و اعتماد به نفسش مثال زدنی است. ما صاحب مهاجم جوانی شده‌ایم که می‌تواند برای اینتر کارهای بزرگی بکند”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوردن هندرسون

سرمربی اینتر در ادامه گفت:” باید به خاطر آن پنالتی به لوتارو تبریک بگوییم. همینطور باید به پریشیچ به خاطر نفوذهایش آفرین بگوییم. و البته به همه بازیکنان تیم به خاطر عملکرد عالی‌شان در این بازی باید تبریک گفت. بله، همه بازیکنان اینتر که الان در رختکن هستند واقعا آفرین دارند”.

اسپالتی در ادامه گفت:” می‌خواهم اینجا به هواداران‌مان هم تبریک بگویم چون کاری کردند که تیم در طول ۹۰ دقیقه بداند که پشت سرش ایستاده‌اند و حتی در لحظات دشوار هم دست از حمایت ما برنداشتند”.

افتخارات ورزشی

مربیگری:

ایتالیا امپولی
سری سی۱
۱۹۹۵-۹۶ (پلی‌آف – صعود به سری بی)

سری بی
۱۹۹۶-۹۷ (نایب قهرمانی – صعود به سری آ)
ایتالیا آ. اس. رم

سری آ
۲۰۰۵-۰۶ (نایب قهرمانی)، ۰۷-۲۰۰۶ (نایب قهرمانی)، ۰۸-۲۰۰۷ (نایب قهرمانی)، ۱۷-۲۰۱۶ (نایب قهرمانی)

جام حذفی ایتالیا: ۲
۲۰۰۵-۰۶ (نایب قهرمانی)، ۰۷-۲۰۰۶، ۰۸-۲۰۰۷

سوپر جام ایتالیا: ۱
۲۰۰۷
روسیه زنیت سن پترزبورگ
لیگ برتر روسیه: ۲
۲۰۱۰، ۲۰۱۱-۱۲، ۲۰۱۲-۱۳ (نایب قهرمانی)
جام حذفی روسیه: ۱
۲۰۰۹-۱۰
سوپر جام روسیه: ۱
۲۰۱۱

فردی:

مربی سال سری آ: ۲
۲۰۰۵-۰۶، ۲۰۰۶-۰۷
نیمکت طلایی سری آ: ۱
۲۰۰۴-۰۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوچانو اسپالتی
3.8/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه