بیوگرافی آندریاس پریرا

5 سال پیش
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آندریاس پریرا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آندریاس پریرا (انگلیسی: Andreas Pereira؛ زادهٔ ۱ ژانویهٔ ۱۹۹۶) یک بازیکن فوتبال است که در منچستر یونایتد بازی می‌کند.

زندگینامه آندریاس پریرا 

بیوگرافی آندریاس پریرا

فعالیت ورزشی

آندریاس در ۱ ژانویهٔ ۱۹۹۶ در دوفل، بلژیک به دنیا آمد و فوتبال حرفه‌ای را در سن نوجوانی در باشگاه لامل یونایتد شروع کرد. سپس در سن نه سالگی به تیم نوجوانان پی اس وی ایندهوون هلند پیوست و در سن پانزده سالگی (سال ۲۰۱۱) به تیم جوانان منچستریونایتد ملحق شد.

وی پس از سه سال در سال ۲۰۱۴ قراردادی با تیم بزرگسالان منچستریونایتد امضاء کرد و پس از انجام تنها پنج بازی برای این تیم در دو سال (۲۰۱۴–۲۰۱۶) سال ۲۰۱۶ به تیم گرانادا اسپانیا و سپس در ۲۰۱۷ به والنسیا قرض داده شد. در این دو تیم به آندریاس بازی رسید و درخشش او موجب شد مورد توجه ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد قرار بگیرد و در سال ۲۰۱۸ با صلاحدید مورینیو به تیم منچستر یونایتد بازگردد. وی هم‌اکنون در پست هافبک برای تیم منچستریونایتد با شمارهٔ ۱۵ بازی می‌کند و در ۱۷ اوت ۲۰۱۸ نیز به تیم ملی برزیل برای انجام دو بازی دوستانه دعوت شد

انتقال به والنسیا

پریرا که در ابتدای فصل جاری با انتقالی قرضی به والنسیا منتقل شد، با پیشنهاد دائمی کردن قراردادش مواجه شده ولی برای این کار به رضایت منچستریونایتد نیاز خواهد داشت. وی در مورد طرح و برنامه اش برای آینده گفته است:

انتقال به والنسیا تجربه خوبی بود. حالا می دانم جنگیدن بر سر جایگاه چه معنایی دارد. هنگامی که هفته به هفته در بالاترین سطح بازی کنید، از نظر جسمانی و ذهنی قدرتمندتر خواهید شد. کسی از نشستن روی نیمکت چیزی یاد نمی گیرد. با این وجود می دانم که در منچستریونایتد نمی توانم دنبال جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب اصلی باشم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمزه زرینی

تنها می توان به نیمکت چشم داشت. آینده من در والنسیا، بستگی به منچستریونایتد دارد. تمامی گزینه ها روی میز هستند ولی نمی خواهم بار دیگر قرض داده شوم. نشان داده ام توان انجام چه کاری را دارم و می خواهم این تابستان تکلیفم مشخص شود. می خواهم در باشگاهی برای دو-سه سال بمانم تا بتوانم کاری را به سر انجام برسانم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندریاس پریرا
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه