بیوگرافی تروی دینی

5 سال پیش
بیوگرافی تروی دینی
Rate this post

بیوگرافی تروی دینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تروی متیو دینی (انگلیسی: Troy Matthew Deeney؛ زادهٔ ۲۹ ژوئن ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتبال اهل بریتانیا است.

زندگینامه تروی دینی 

بیوگرافی تروی دینی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال واتفورد و باشگاه فوتبال والسال اشاره کرد.

وی پس از گلزنی در یکی از بازی های تیمش به شکل توهین آمیزی انگشت خود را به سوی هواداران خودی نشان داد. کاپیتان واتفورد، این کار را در استادیوم خودی انجام می داد.

در حالی که دینی در آستانه محرومیتی چهار جلسه ای از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان قرار گرفته، توضیحاتی عجیب تر از خوشحالی خود ارائه داد. او که با پیشنهاد وست بروم در آخرین روزهای ژانویه روبرو شده بود، گفت:

شایعات نقل و انتقالی زیادی در ژانویه وجود داشت. صحبتی نکردم چون احساس کردم حرف زدن باعث ایجاد مشکل می شود. (آن خوشحالی) تلاشی بود تا همگان متوجه شوند که همه چیز را می بینم و هنوز اینجا هستم!

حاشیه ها

حواشی دیدار دو تیم واتفورد و آرسنال تمامی ندارد و تروی دینی به عنوان کاپیتان تیم واتفورد و کسی که پنالتی مشکوک واتفورد را وارد دروازه حریف کرد، نمک به زخم بازیکنان آرسنال پاشیده است.

بر اساس گزارش استاندارد، دینی، هکتور بیرین را هدف گفته‌های طعنه‌آمیز خود قرار داده است و معتقد است که برخورد بین او و ریچارلیسون برزیلی قطعا خطا بوده است.

دینی درباره صحنه برخورد می‌گوید:

بله قطعا خطا بوده است چون موهای بلند او (بلرین) سر راه دیدش قرار داشت. او نمی‌تواند ببیند چه کاری انجام می‌دهد. من هکتور را می‌شناسم، او دوست خوب من است ولی این برخورد، پنالتی بود. مطمئن هستم که اگر این برخورد روی خود او انجام می‌شد، خود او برای گرفتن پنالتی فریاد می‌زد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عیسی ترائوره

پیروزی ۲-۱ واتفورد برابر آرسنال با یک گل مشکوک به آفساید و یک پنالتی مشکوک برای واتفورد همراه بود و به همین دلیل نیز جنجال‌های فراوانی را به وجود آورد. شایان‌ذکر است که کارشناس‌های داوری مانند گراهام پل نیز این برخورد را خطا ندانسته و حرکت ریچارلیسون را شیرجه تشخیص دادند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تروی دینی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه