بیوگرافی راس بارکلی

5 سال پیش
بیوگرافی راس بارکلی
4.8/5 - (112 امتیاز)

بیوگرافی راس بارکلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

راس بارکلی (انگلیسی: Ross Barkley؛ زاده ۵ دسامبر ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که برای چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلستان بازی می‌کند.

زندگینامه راس بارکلی 

بیوگرافی راس بارکلی

فعالیت ورزشی

بارکلی می گوید:

من وسواس پیشرفت دارم. می‌خواهم به سطحی بالاتر برسم و به یکی از بهترین ها تبدیل شوم و چلسی این فضا و بستر را برای من فراهم کرده است. می‌خواهم به عنوان یکی از بهترین هافبک های جهان تبدیل شوم. در حال حاضر پتانسیل بالایی در من وجود دارد و می‌خواهم این پتاسنیل را در باشگاهی مثل چلسی نشان دهم. من به سطحی رسیده ام که بتوانم در چلسی بازی کنم و تلاش کنم که خودم را به سطحی بالاتر برسانم و حضور بازیکنان بزرگ در چلسی به این موضوع کمک زیادی خواهد کرد.

بارکلی ۳ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده که شامل گل دقیقه ۹۶ مقابل یونایتد و گل روز گذشته مقابل برنلی می‌شود. او با یک شوت دیدنی از راه دور، دروازه حریف را باز کرد و تیمش را به برتری مطمئنی رساند. اما لوفتوس چیک نیز با روندی مشابه، عملکرد بسیار خوبی داشت. او در دیدار لیگ اروپا مقابل باته بوریسوف توانسته بود هت تریک کند. هر چند که مقابل برنلی، از روی نیمکت بازی را آغاز کرد، ولی با ورودش به زمین گلزنی کرد تا کار ساری را برای انتخاب بازیکن سخت تر از قبل کند.

دیر هنگام ترین گل لیگ جزیره

همچنین راس بارکلی دیرترین گل لیگ برتر بعد از اوکتبر ۲۰۰۹ را وارد دروازه منچستریونایتد کرد تا در نهایت آقای خاص و شاگردانش از یک ۳ امتیاز شیرین در لندن محروم شوند و رکورد عدم شکست برابر یونایتد از اوکتبر ۲۰۱۲ در خانه حفظ شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرناندا کولومبو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راس بارکلی
4.8/5 - (112 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه