بیوگرافی ویلی کابایرو

5 سال پیش
بیوگرافی ویلی کابایرو
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی ویلی کابایرو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ویلفردو دنیل «ویلی» کابایرو لازکانو (به اسپانیایی: Wilfredo Daniel “Willy” Caballero Lazcano) (زاده ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۱) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست دروازه‌بان در تیم چلسی و تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی می‌کند.

زندگینامه ویلی کابایرو 

بیوگرافی ویلی کابایرو

فعالیت ورزشی

او تاکنون در تیمهای بوکا جونیورز، الچه، آرسنال ساراندی، مالاگا، منچستر سیتی و چلسی بازی کرده‌است.

۱٫ در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۳ با Nuevofutbol، کابایرو توضیح داد که چگونه به عنوان یک دروازه بان فعالیتش را آغاز نمود: “من فعالیتم را به عنوان دروازه بان شروع کردم، زیرا در تیم محله ما در سانتا النا همواره دروازه بانانش را تغییر می داد و هیچ کس حاضر نبود در این پست به میدان برود. ما همیشه می باختیم. با خوش شانسی، یک روز مربی من را درون دروازه قرار می داد و ما پیروز میدان شدیم و او دیگر هیچ وقت من را تعویض نکرد. من از دستورات و اظهارنظرهایم نسبت به مدافعان و نشان دادن راه صحیح به آن ها لذت می بردم، بطوریکه در شش سالگی من تبدیل به یک دروازه بان شدم.”

۲٫ در کشورش و در ابتدا، کابایرو پس از آکادمی جوانان، به مدت چهار سال در تیم اصلی بوکاجونیورز عضویت داشت. از وی چندان استفاده نشد و تنها ۱۹ بار به میدان رفت. او حتی موفق شد در سوپرکلاسیکو پنالتی دانیل فونسکا مهاجم ریورپلاته را در یک دیدار دوستانه در سال ۲۰۰۲ مهار کند.

قهرمانی جهان

۳٫ اگرچه کابایرو هرگز برای تیم ملی آرژانتین به میدان نرفته است، اما او در سال ۲۰۰۱ همراه با آلبی سلسته قهرمان جام جهانی جوانان زیر ۲۰ ساله ها شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارال راسخی

۴٫ کابایرو همچنین به عنوان یکی از اعضای تیم مارچلو بیلسا در المپیک ۲۰۰۴ آتن، موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد. از جمله هم تیمی های وی در این مسابقات خاویر ساویولا، کارلوس توز و خاویر ماسکرانو بودند.

۵٫ نزدیکترین حضور او به ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین به سال ۲۰۰۵ باز می گردد، که وی به عنوان یکی از اعضای تیم ملی آرژانتین در جام کنفدراسیون ها حضور داشت. در این مسابقات جرمن لوکس دروازه بان سابق ریورپلاته در تمامی مسابقات از جمله شکست ۴-۱ در مقابل برزیل به میدان رفت.

۶٫ ویگو مورتنسن یکی از طرفداران پر و پا قرص کابایرو می باشد. بازیگر مرد فیلم ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) که دوران کودکی خود را در آرژانتین سپری نموده است، پس از اینکه سابیا تصمیم گرفت، کابایرو را همراه خود به جام جهانی نبرد به انتقاد از وی پرداخت و گفت: “از نظر من، دفاع آرژانتین مشکل دارد. من همچنین دروازه بانان متفاوتی انتخاب می کردم. سرخیو رومرو دروازه بان موناکو دروازه بان اصلی خواهد بود، اما بهترین دروازه بان آرژانتین که در اروپا بازی می کند ویلی کابایرو می باشد که هم اکنون عضو مالاگا می باشد. من نگران این موضوع می باشم.”

خرافات

۷٫مانند بسیاری از فوتبالیست ها، کابایرو نیز خرافاتی است و قبل از بازی به صورت روتین آن ها را استفاده می نماید: “همیشه من ابتدا لباس را از پای چپ می پوشم سپس پای راست. در مورد دستکش ها نیز به همینطور. من همیشه قبل از هر بازی، پیش از ورود به زمین علامت صلیب می کشم.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عبدالله موحد

۸٫ در سال ۲۰۰۶ در حالی که عضو تیم الچه بود، فوتبال را به مدت شش ماه برای مراقبت از دخترش گیرمینا که با بیماری سرطان مبارزه می کرد، رها کرد.خانواده او به آرژانتین بازگشتند و گیرمینا رو به بهبودی گرفت و کابایرو قبل از پیوستن به الچه، به صورت قرضی در تیم آرسنال ساراندی بازی کرد.

۹٫ مانوئل پیگرینی تاثیر بسیار زیادی بر کابایرو داشته است. در سال ۲۰۱۳ ئر در مصاحبه با El Pais، این دروازه بان درمورد تغییر ذهنیت خودش و بقیه اعضای تیم توسط پیگرینی صحبت کرد: “یک تغییر تاریخی در باشگاه ایجاد شده است. ما پیش از این برای زنده ماندن مبارزه می کردیم و اکنون در زمره بهترین تیم ها قرار داریم. نقش مانوئل پیگرینی و دستیارانش در این اتفاق بسیار مهم بوده است. پیگرینی تفکر ما را تغییر داد. ما بازیکنان در کنار یکدیگر موجب پیشرفت باشگاه شدیم و حتی در شهر نیز تغییر ایجاد کردیم و اجازه دادیم تا هواداران به تیم افتخار کنند.”

۱۰٫ در حال حاضر کابایرو بیشترین تعداد بازی را در

ترکیب مالاگا در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ این باشگاه

داراست. وی ۱۱ بازی ۹۰ دقیقه ای برای این تیم به

میدان رفت. مارتین دمیکلیس با حضور در ۱۰ دیدار

۹۰ دقیقه ای حضور در میدان نزدیکترین بازیکن به

وی می باشد. به توجه به وضعیت کنونی مالاگا

بعید است که بازیکنی به این زودی رکورد کابایرو را بشکند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویلی کابایرو
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه