بیوگرافی آندریاس کریستنسن

5 سال پیش
بیوگرافی آندریاس کریستنسن
Rate this post

بیوگرافی آندریاس کریستنسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آندریاس کریستنسن (انگلیسی: Andreas Christensen؛ زادهٔ ۱۰ آوریل ۱۹۹۶) یک بازیکن فوتبال اهل دانمارک است.

زندگینامه آندریاس کریستنسن 

بیوگرافی آندریاس کریستنسن

فعالیت ورزشی

وی که سابقه بازی کردن در تیم‌های پایهٔ دانمارک را دارد، هم‌اکنون عضو چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلستان است.

نارضایتی از شرایط در چلسی

در مصاحبه جدیدش از این گفت که انتظار ندارد در ژانویه از چلسی جدا شود ولی در عین حال هشدار داد که بابت وضعیت کنونی خود در لندن، ناراضی است.

اسکای گزارش می‌دهد: این مدافع میانی در فصل جاری برای بازی کردن زیر نظر مائوریتزیو ساری به مشکل خورده است و با وجود انجام تنها شش بازی، حتی یک دقیقه هم در لیگ برتر پا به توپ نشده است. این با ۴۰ مسابقه‌ای که او فصل گذشته زیر نظر آنتونیو کونته انجام داد، فاصله‌ای بسیار دارد. زمانی که از او پرسیده شد که «آیا آینده‌اش را در جایی دور از استمفوردبریج می‌بیند؟» پاسخ داد:

پرسش دشواری است؛ نه، فکر نمی‌کنم. اوضاع با فصل قبل فرق می‌کند. فصل گذشته بازی‌های زیادی انجام دادم ولی امسال اوضاع از این قرار نیست. برای یک بازیکن کار کردن در چنین شرایطی دشوار است ولی خواهیم دید چه پیش می‌آید.
این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شوند که چندی پیش پدر و ایجنت این مدافع دانمارکی، از احتمال جدایی پسرش در صورت محدود باقی ماندن مدت بازی او تا ژانویه گفته بود. آندریاس در ادامه حرف‌هایش افزود:

اگر از هر بازیکنی که بازی نمی‌کند بپرسید آیا خوشحال است، خواهد گفت نه. همه خواستار بازی کردن هستند. کاری جز تمرین و ارائه بهترین عملکرد از دستم بر نمی‌آید. هر گاه که فرصتی نصیبم شد، باید خوب کار کنم و نشان دهم که (ساری) می‌تواند روی من حساب باز کند. کسی دوست ندارد بنشیند و منتظر فرصت بماند. همه دوست دارند بازی کنند و دلیل فوتبال بازی کردن ما هم همین است. بازی نکردن جالب نیست و شرایط نسبت به فصل قبل برای ما متفاوت است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برناردو رزنده
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندریاس کریستنسن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه