بیوگرافی امرسون پالمیری

5 سال پیش
بیوگرافی امرسون پالمیری
Rate this post

بیوگرافی امرسون پالمیری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امرسون پالمیری دوس سانتوس (پرتغالی: Emerson Palmieri dos Santos؛ زادهٔ ۳ اوت ۱۹۹۴) که با نام امرسون پالمیری یا امرسون شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل برزیل است.

زندگینامه امرسون پالمیری 

بیوگرافی امرسون پالمیری

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به سانتوس، پالرمو، رم و چلسی اشاره کرد. پست او مدافع چپ چلسی می‌باشد ولی در خط میانی نیز بازی می‌کند. در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۱۸، امرسون با قرارداد چهار و نیم ساله با هزینه نامشخص به چلسی پیوست. به گفته رم، هزینه انتقال ۲۰ میلیون یورو به اضافه ۹ میلیون یورو بعنوان پرداخت اضافه بوده‌است.

انتقال به چلسی

همان طور که انتظار می رفت، چلسی انتقال امرسون پالمیری، مدافع چپ و ۲۳ ساله آ اس رم را نهایی کرد. این بازیکن، مورد توجه یوونتوس برای جایگزینی احتمالی الکس ساندرو بود.

مبلغ انتقال ۲۰ میلیون یورو به اضافه ۸ میلیون یورو پاداش است که در صورت درخشش امرسون فعال خواهد شد. امرسون به خاطر مصدومیت، در این فصل تنها ۱۵ دقیقه در سری آ بازی کرده بود.

انتقال به ایتالیا

امرسون پالمیری دقیقا یک سال پیش در ژانویه از آ اس رم با مبلغ ۲۰+۸ میلیون یورو به چلسی پیوست اما در این تیم عملا به یک نیمکت نشین ثابت تبدیل شده و فقط ۷ بار در لیگ برتر به میدان رفته است. با این حال ایجنت او تاکید کرد امرسون حداقل فصل را در پیراهن چلسی به پایان می رساند.

ایجنت امرسون پالمیری در مصاحبه ای با FCInterNews گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا علیاری

فکر می کنم همه باشگاه های بزرگ اروپایی دوست دارند بازیکنی همچون امرسون در ترکیب خود داشته باشند. باشگاه هایی به او علاقه مند هستند اما هنوز چیزی رسمی نیست بنابراین صحبتی در این مورد نمیتوان داشت. نمی توانم نام باشگاه های علاقه مند به او را نام ببرم چون فکر نمی کنم امرسون حداقل در ژانویه چلسی را ترک کند.
اخیرا گزارش شده است که اینتر وضعیت انتقال امرسون پالمیری و بازگشت او به ایتالیا زیر نظر گرفته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امرسون پالمیری
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Mustafa azizi
    5 سال پیش

    امرسون پالمیری برازیلی است چطور برای ایتالیا بازی میکند