بیوگرافی هکتور بلرین

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی هکتور بلرین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هکتور بیرین مورونو (اسپانیایی: Héctor Bellerín Moruno؛ زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۹۵) یک بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است.

زندگینامه هکتور بلرین

بیوگرافی هکتور بلرین

فعالیت ورزشی

از هکتور بیرین به عنوان سریعترین بازیکنان دنیای فوتبال یاد می‌شود.

بیرین کار خودرا در باشگاه بارسلونا (لاماسیا) به عنوان وینگر راست حمله شروع کرد، در سال ۲۰۱۳ به باشگاه آرسنال پیوست و در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶ قرار داد خود را با آرسنال تا سال ۲۰۲۳ میلادی تمدید کرد.

انتقال به بارسا

بارسلونا همانند سال قبل در تابستان امسال نیز برای جذب هکتور بیرین مدافع جوان توپچی ها اقدام کرده اما او در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد احتمال انتقال به نوکمپ پاسخ قطعی داده و تاکید کرد هرگز نمی خواهد لندن را ترک کند.

بیرین گفت: “از نظر من سوالاتی که از من در مورد احتمال جدایی از آرسنال در این مقطع پرسیده می شود منطقی و عاقلانه نیست. مدتی قبل من قراردادی بلندمدت را با باشگاه آرسنال به ثبت رسانده ام و در خاطرم نیست که تا به حال گفته باشم علاقه ای به ترک این تیم دارم.

من در لندن و باشگاه آرسنال بسیار خوشحالم و باید اذعان کنم این آرسنال بود که من را تبدیل به بازیکن امروزی کرده و این شانس را به من داد که به سطح فعلی برسم پس باز هم تاکید می کنم هرگز علاقه ای به جدایی از این تیم ندارم.”

تعریف و تمجید از اوزیل

مدافع اسپانیایی گفت:” مسوت بازیکنی است که همیشه بیشترین تلاش را برای تیمش انجام می‌دهد و همیشه شما را شگفت زده می‌کند. او بازیکنی با استعداد است و خوش شانس هستیم که او را در اختیار داریم. وقتی تیم خوب بازی می‌کند، او با پیدا کردن فضاها، پاس ها و ضربات آخرش می‌تواند برای هر حریفی مرگ بار باشد بنابراین حضور چنین بازیکنی در کنار ما بسیار اتفاق خوبی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وینفرد شفر

هر بار او را در تمرینات تماشا می‌کنم، تعجب می کنم! همیشه حضور بازیکنی مثل او در تیم باعث خوشبختی ماست.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هکتور بلرین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه