بیوگرافی ناچو مونرئال

5 سال پیش
بیوگرافی ناچو مونرئال
Rate this post

بیوگرافی ناچو مونرئال به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایگناسیو «ناچو» مونرئال اراسو (به اسپانیایی: Ignacio Monreal Eraso) (زاده ۲۶ فوریهٔ ۱۹۸۶) بازیکن اسپانیایی باشگاه آرسنال در پست مدافع که سابقه حضور در اوساسونا و مالاگا را نیز دارد.

زندگینامه ناچو مونرئال 

بیوگرافی ناچو مونرئال

فعالیت ورزشی

مونرئال در [پامپلونا] به دنیا آمد و در باشگاه زادگاهش باشگاه فوتبال والنسیا بازی فوتبال را شروع کرد.

ماجرای پیوستن به آرسنال

نام کامل این بازیکن ایگناسیو مونرئال اراسو است،که همه او را با نام ناچو میشناسند.این مدافع کار خود را از تیم زادگاهش اوساسونا آغاز کرد و به طور منظم از جوانان این تیم به رده های بالاتر آمد و برای تیم اصلی اوساسونا ۱۲۷ بازی در لالیگا انجام داد.او بخشی از تیم اوساسونا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در سال ۲۰۰۷ بود.

بازیهای درخشان او برای اوساسونا باعث شد در ابتدا به تیم ملی زیر ۲۱ ساله های اسپانیا دعوت شود جایی که او در تمام بازیهای این تیم در جام قهرمانی اروپا سال ۲۰۰۹ بازی کرد و پس از آن به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا دعوت شد.او اولین بازی ملی اش را در سال ۲۰۰۹ در بازی دوستانه مقابل مقدونیه انجام داد.

مونرئال در سال ۲۰۱۱ از اوساسونا به مالاگا پیوست و از آن پس به صورت منظم در تیم اصلی در کنار کازرولا بازی کرد.جایی که او همراه با تیمش رده چهارم لالیگا را بدست آورد.او به همراه این تیم برای اولین بار در تاریخ مالاگا به مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا صعود کرد.مونرئال ۴۵ بازی برای این تیم جنوب اسپانیا انجام داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهنام سراج
آرسن ونگر در مورد این بازیکن میگوید :

” از اینکه ناچو مونرئال موافقت کرده که به ما بپیوندد خوشحالیم. تاکنون چندین بار او را زیر نظر داشته ایم و واقعا خوشحالیم که توانسته ایم امروز برای این انتقال به توافق برسیم. مونرئال یک مدافع چپ قدرتمند به همراه تجربه ای خوب چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی است. او از نظر فنی بازیکن بااستعدادی است، در یک سوم هجومی ارسال کننده خوبی است و در هوا نیز قدرتمند است. مونرئال قطعاً به ترکیب ما و بخش دفاعی تیم کیفیت خواهد افزود. همه ما مشتاقانه در انتظار این هستیم که برایمان بازی کند.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناچو مونرئال
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه