بیوگرافی شکودران مصطفی

5 سال پیش
بیوگرافی شکودران مصطفی
4.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی شکودران مصطفی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شکودران موستافی (آلمانی: Shkodran Mustafi; (تلفظ آلمانی: [ˈʃko:dʁan ˈmʊstafi:]؛ زاده ۱۷ آوریل ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل آلمان است که در باشگاه ارسنال در پست دفاع بازی می‌کند و از مسلمانان آلمان به حساب می آید.

زندگینامه شکودران مصطفی 

بیوگرافی شکودران مصطفی

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی المان بازی کرده‌است .

موستافی در سال ۲۰۱۷ توانست به همراه هم تیمی‌هایش قهرمان جام کنفدرانسیون ها شود .

مهار مسی سخت تر از رونالدو است

مصطفی گفت: “لیونل مسی دشوارترین حریفی است که من تا به حال برابرش بازی کرده ام و دفاع کردن برابر او دشوارتر از رونالدو است. من ۳ بار با لباس والنسیا مقابل او بازی کرده ام؛ لیونل مسی غیرقابل پیش بینی، سریع و با اندامی کوچک بوده و مدام مسیرش را تغییر می دهد و هنگامی که ۳ مدافع نیز مقابلش باشد به احتمال زیاد قادر به گذر از آنها خواهد بود.

رونالدو اما بیشتر مهاجمی درون محوطه جریمه است اما مسی می تواند پاس های خوبی ارسال کرده و باعث پیشرفت بازی هم تیمی هایش شود پس از نظر من لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است.”

پیوستن به آرسنال

این مدافع ۲۴ ساله در دو فصلی که پیراهن والنسیا را به تن کرد، ۶۴ گل بازی برای این تیم انجام داد. او دوران حرفه ای اش را از آکادمی باشگاه اورتون آغاز کرد و پس از راهی سری A شد تا برای سمپدوریا بازی کند.

او بعد از لوکاس پرز، گرانیت ژاکا، راب هولدینک، تاکوما آسانو و کلچی انواکالی، ششمین خرید تابستانی توپچی ها محسوب می شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریم هاشمی

آرسن ونگر در مورد به خدمت گرفتن این ملی پوش آلمانی که در حال حاضر در اردوی مانشافت به سر می برد، گفت:” او در سن مناسبی است. او تجربه خوبی دارد. او بازیکنی است که از تمرکز بالایی برخوردار است و می تواند به خوبی با توپ بازی کند. ما بازیکن فوق العاده ای را به خدمت گرفتیم.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شکودران مصطفی
4.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه