بیوگرافی ژوان ژسوس

5 سال پیش
بیوگرافی ژوان ژسوس
3.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی ژوان ژسوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ژوان گیلرمه نونز ژسوس (به پرتغالی: Juan Guilherme Nunes Jesus) مدافع میانی و دفاع چپ اهل برزیل است که در شهر بلو هوریزونته و در تاریخ ۱۰ ژوئن ۱۹۹۱ به دنیا آمده‌است.

زندگینامه ژوان ژسوس 

بیوگرافی ژوان ژسوس

فعالیت ورزشی

ژوان ژسوس در تیم‌های فوتبال اینترناسیونال ،اینتر میلان،

رم سابقهٔ حضور دارد. این بازیکن همچنین در سال، ۲۰۰۹

– ۲۰۱۱ ۱۷ بار برای، زیر ۲۰ سال برزیل به میدان رفته‌است.

شایعه بازی در تیم ملی ایتالیا

مدافع تیم اینتر چه در زمینه باشگاهی و چه در زمینه بازی

های ملی گزینه های خودر ا محدود نمی بیند.

به نقل از footbal-italia سنتر بک برزیلی در طول این فصل به صورت ثابت برای تیم مانچینی به میدان نرفت، به همین علت شایعاتی از انتقال او به واتفورد یا بشیکتاش به گوش می رسد. او در این باره گفت:

همیشه شایعات زیادی مبنی بر انتقال من به باشگاه های دیگر وجود داشته است و هر ساله اخبار زیادی در رسانه ها در مورد من پخش می شود، اما در نهایت این قضیه بین باشگاه ومدیر برنامه هایم به نتیجه خواهد رسید. وقتی زمان تصمیم گیری فرا برسد، من آنچه برای خودم و خانواده ام بهترین گزینه باشد را انتخاب می کنم.

تیم ملی جوانان برزیل

با وجود اینکه ژسوس برای تیم جوانان برزیل به میدان رفته است، هنوز این بازیکن در سطح بزرگسالان برای هیچ تیم ملی ای بازی نکرده است.

اگر آن ها مرا انتخاب کنند بسیار خوشحال خواهم شد، اما از طرفی می توانم شهروند ایتالیا شوم و برای تیم ملی ایتالیا بازی کنم. طبیعتا انتخاب اول من برزیل است، اما من دوستان زیادی در ایتالیا دارم و به اینجا هم دلبستگی پیدا کردم. من در تمرینات و با مردم در خیابان ایتالیایی صحبت می کنم. زبان مادری را فقط در صحبت با همسرم و هم تیمی های برزیلی ام به کار می برم.
او در ادامه گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی معین عباسیان

اینتر باشگاه بزرگی است بنابر این بازی کردن برای این تیم با فشار زیادی همراه خواهد بود، این موضوع زمانی با شدت بیشتری همراه خواهد شد که بدانیم طرفداران به حضور ستارگانی نظیر زانتی، رونالدو و کامبیاسو عادت داشتند. من می خواهم اینتر به لیگ قهرمانان اروپا باز گردد. باز گشت به سطح اول اروپا و رقابت با یوونتوس برای قهرمانی در ایتالیا آرزوی من است. وقتی اینتر و میلان در وضعیت مناسبی نباشند، کار برای یووه آسان خواهد بود. شاید ناپولی و رم به تیم تورینی نزدیک باشند اما یارای تقابل با آن ها را ندارند. برای رقابت با یوونتوس، اینتر و میلان باید به دوران گذشته بازگردند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ژوان ژسوس
3.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه