بیوگرافی خاویر پاستوره

5 سال پیش
بیوگرافی خاویر پاستوره
Rate this post

بیوگرافی خاویر پاستوره به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خاویر ماتیاس پاستوره (اسپانیایی: Javier Matías Pastore؛ زاده ۲۰ ژوئن ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که به عنوان هافبک هجومی در سری آ برای رم و تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی می‌کند.

زندگینامه خاویر پاستوره 

بیوگرافی خاویر پاستوره

فعالیت ورزشی

او حرفه خود را با بازی در باشگاه تایرس د کوردوبا آغاز کرد و پس از بازی در تیم اتلتیکو هوراکان، در سال ۲۰۰۹ از لیگ کشور خودش به سری آ و تیم پالرمو با قراردادی به ارزش ۴٫۷ میلیون یورو منتقل شد. در سال ۲۰۱۱ تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه او را با قراردادی به ارزش ۳۹٫۸ میلیون یورو خریداری کرد.

در سال ۲۰۱۸ او پس از ۷ سال فوتبال فرانسه را ترک کرد و به سری آ بازگشت و این بار تیم فوتبال رم او را با قراردادی ۵ ساله و به قیمت ۲۴٫۷ میلیون یورو به خریداری کرد.

عاشق پاریس سن ژرمن هستم

پاستوره و کاوانی که به آمریکا جنوبی سفر کرده اند، دیرتر از دیگر اعضای تیم به تمرینات بازگشتند و احتمالا امشب در تقابل با رن نیمکت نشین خواهند شد. در حالی که شایعه جدایی پاستوره به مقصد اینتر شنیده می‌شد، حالا ستاره آرژانتینی از علاقه اش به باشگاه پاریسی خبر داد.

او گفت:” من عاشق پاریس هستم، من عاشق پی اس جی هستم.

هیچگاه کار بدی در قبال باشگاه انجام نخواهم داد. انگار که اینجا خانواده من است.

مشکلات شخصی وجود دارد که باید حل کنیم. من اولین نفری بودم که به پروژه باشگاه ایمان داشتم و همیشه به تیم وفادار بوده ام. تغییر نخواهم کرد.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کوین پرینس بواتنگ

پیوستن به رم

باشگاه رم با انتشار بیانیه ای رسمی تایید کرده که خاویر پاستوره هافبک هجومی آرژانتینی را از پاری سن ژرمن به خدمت گرفته است.
در بیانیه رم آمده است که پاستوره در ازای ۲۴٫۷ میلیون یورو و با قراردادی ۵ ساله، از این پس برای جالوروسی به میدان خواهد رفت.
قرارداد پاستوره تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

او پیش از این سابقه بازی برای پالرمو را دارد و با فضای سری آ بیگانه نیست.

رم امروز سانتون را هم از اینتر به خدمت گرفت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خاویر پاستوره
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه