بیوگرافی جاستین کلایورت

5 سال پیش
بیوگرافی جاستین کلایورت
4.5/5 - (46 امتیاز)

بیوگرافی جاستین کلایورت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جاستین کلایورت (هلندی: Justin Kluivert؛ زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۹۹) بازیکن فوتبال اهل هلند است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال آ.اس. رم و تیم ملی فوتبال هلند بازی می‌کند.

زندگینامه جاستین کلایورت 

بیوگرافی جاستین کلایورت

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به آژاکس اشاره کرد.

او فرزند پاتریک کلایورت اسطورهٔ فوتبال هلند است.

دوران ملی
در رقابتهای زیر ۱۷ سال اروپا که در سال ۲۰۱۶ که در آذربایجان برگزار شد، کلایورت در تمامی مسابقات هلند که به نیمه نهایی رسید شرکت داشت.

ماجرای پیوستن به رم

قرار است جاستین کلایورت امروز در آزمایش های پزشکی باشگاه رم شرکت کند و بعد قراردادی ۵ ساله با این تیم به امضا برساند. به گزارش فوتبال ایتالیا، وی در این مورد گفت:

خوشحالم که در رم هستم. نمی توانم برای امضای قرارداد صبر کنم.
گاتزتا دلو اسپورت معتقد است رقم این انتقال کمتر از ۲۰ میلیون و حدود ۱۸ میلیون یورو است. همچنین آژاکس ۹ درصد از سود فروش احتمالی آینده او را به دست خواهد آورد. همچنین ۲۰ درصد از رقم این انتقال به مینو رایولا می رسد.

از بودن در رم پشیمان نیستم

جاستین کلایورت تابستان گذشته از آژاکس به رم پیوست و تیم هلندی درآمد انتقال او را صرف خرید دوشان تادیچ کرد. کلایورت درحال سپری کردن فصل ناامیدکننده ای در رم است و از سوی دیگر تیم سابق او، فصل درخشانی را پس از غلبه بر رئال مادرید سپری می کند.

کلایورت در مصاحبه با فاکس اسپورت گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حامد شیری

فکر می کنم اگر هنوز بازیکن آژاکس بودم، خوشایند به نظر می رسید. رابطه ای احساسی با آژاکس دارم و بعضی اوقات به خودم می گویم اگر در پیروزی مقابل رئال مادرید هنوز عضو این تیم بودم، چقدر خوب بود. البته از انتخاب رم پشیمان نیستم. در رم چه از نظر فوتبالی و چه از نظر زندگی شخصی رشد کرده ام. وقتی تنها زندگی می کنید، انسان قوی تری می شوید. البته نمی توان با اطمینان گفت اگر در آژاکس می ماندم، روند رو به رشدم متوقف می شد.

عدم دعوت به تیم ملی هلند؟ نمی دانم شاید اگر در کشورم می ماندم و هنوز عضو آژاکس بودم، از سوی

افتخارات ورزشی

باشگاهی

آژاکس

لیگ اروپا: نایب‌قهرمان ۱۷–۲۰۱۶

فردی

استعداد آینده آژاکس: ۱۷–۲۰۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاستین کلایورت
4.5/5 - (46 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه