بیوگرافی میلاد مسائلی

5 سال پیش
بیوگرافی میلاد مسائلی
4/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی میلاد مسائلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میلاد مسائلی (زادهٔ ۷ خرداد ۱۳۶۷، اصفهان) بازیکن چپ‌دست تیم ملی هندبال ایران است که در گوش راست بازی می‌کند.

 زندگینامه میلاد مسائلی

بیوگرافی میلاد مسائلی

فعالیت ورزشی

مسائلی در بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۰ با تیم ملی هندبال ایران به مدال نقره دست یافت. هم‌چنین در قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۱۴ مدال برنز را به همراه تیم ایران کسب کرد.

مسائلی در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ و مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ نیز عضو تیم ملی بود.

وی می گوید:

من ورزش را از سن ۹ سالگی با رشته هندبال شروع کردم و از آن زمان تا اکنون که ۲۹ سال دارم این ورزش ادامه‌دار شده است و حدود بیست سال است که در این رشته مشغول فعالیت هستم.

در دوران دبستانم از طریق معلم ورزش مدرسه که حق بسیاری بر گردن من دارد و همواره گفته‌ام که هندبالم را مدیون او هستم و با توجه به اینکه دست چپ بودم، پست اختصاصی برای چپ‌دست‌ها بود که من به همین دلیل به هندبال سوق پیدا کردم.

من اولین بار از طریق مدارس هندبال باشگاه ذوب‌آهن در سن ۱۰ سالگی شروع کردم و این تا زمانی که باشگاه ذوب‌آهن تمام فعالیت‌های هندبالی خود را لغو کرد، ادامه داشت؛ سپس به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ملحق شدم و از رده نونهالان، نوجوانان تا بزرگ‌سالان در این تیم بوده‌ام و همواره گفتم که از مکتب هندبال باشگاه سپاهان هستم و در این تیم به خوبی و به صورت حرفه‌ای با این ورزش آشنا شده‌ام.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهروز رهبری‌فر
سپاهان

از سن ۱۵ تا ۲۰ سالگی که در باشگاه سپاهان بودم، به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و پله به پله از سال ۸۳ در تمام رده‌های سنی هندبال عضو تیم ملی بوده‌ام؛ ۲ سال در تیم ملی نوجوانان بازی کردم و من به همراه یک سری از بازیکنان مانند برادران استکی همزمان در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کردیم و این روند تا الان به طور منظم ادامه داشته است و ۱۳ سال سابقه بازی در تیم‌های ملی را در کارنامه دارم.

مدیون اصفهان هستم

اصفهان زادگاه من است و هرچه افتخار در هندبال و ورزش دارم را مدیون اصفهان هستم و واقعاً مهد هندبال ایران بوده و هست؛ در این استان نیز یک سری اتفاقات افتاد و ما از رئیس هیأت ضربه زیادی خوردیم، با بی‌مدیریتی محض در رأس هیأت هندبال استان آسیب دید.

ما ذوب‌آهن و سپاهان را داشتیم که قبل از آن که لیگ آغاز شود همه تیم‌ها سکوی قهرمانی را برای سپاهان کنار گذاشته بودند و به دوم به بعد فکر می‌کردند و برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌ها خوب بود، ولی یک رئیس هیأت سرکار آمد و با بی‌مدیریتی تمام مانند کشاورزی که زمین کشاورزی‌اش آماده برداشت باشد و آن را آتش بزند، با دست خود آن را آتش زد ولی رئیس فعلی هیأت که از پیشکسوتان بی‌ادعای هندبال استان است، درصدد احیای این ورزش است و واقعاً آب تازه‌ای در زاینده‌رود خشکیده هندبال اصفهان جاری کرده است و هندبال اصفهان جان تازه‌ای گرفته است و به‌ زودی به خاطر همین پیگیری‌ها خبرهای خوبی از هندبال اصفهان خواهیم شنید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احسان قائم‌مقامی

بزرگترین اشتباه

به یاد دارم که یک خبرنگار با من مصاحبه کرد و من به دلیل اینکه دل خیلی پری داشتم و ناراحت بودم این صحبت را کردم، در سال ۸۹ در گوآنژو تنها رشته‌ای که توانست به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند هندبال بود و بعد از آن انتظار داشتیم که با اتفاقی که رخ داد، تلاش‌های ما در این رشته پس از سال‌ها فعالیت در آن ارج داده می‌شود و حمایت خواهیم شد، ولی متأسفانه هندبال بعد از آن در ایران روزبه‌روز غریب‌تر شد و شرایط بحرانی را گذراندیم، چون آن روز این مشکلات بر ما می‌گذشت، با دل پر و بغض این حرف را زدم.

افتخارات ورزشی

مسابقات بین‌المللی

قهرمانی آسیا
بیروت ۲۰۱۰
منامه ۲۰۱۴
منامه ۲۰۱۶

بازی‌های آسیایی

گوانگژو ۲۰۱۰ – ۲ مدال نقره
قهرمانی جهان
دوحه ۲۰۱۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میلاد مسائلی
4/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه