بیوگرافی پویا نوروزی‌نژاد

5 سال پیش
بیوگرافی پویا نوروزی‌نژاد
Rate this post

بیوگرافی پویا نوروزی‌نژاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پویا نوروزی نژاد (زادهٔ تیر ۱۳۷۳، اردبیل) بازیکن هندبال ایرانی است که در پست پخش در باشگاه منیزیم فردوس و تیم ملی هندبال ایران بازی می‌کند.

زندگینامه پویا نوروزی‌نژاد

بیوگرافی پویا نوروزی‌نژاد

فعالیت ورزشی

حضور در تیم ملی ایران
نوروزی نژاد در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ عضو تیم ملی هندبال ایران بود. هم‌چنین در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ شرکت کرد که در میانهٔ مسابقات به دلیل شکستگی دست، از همراهی تیم بازماند.

تعدادی از دانش‌آموزان شهر فردوس (که نوروزی نژاد عضو تیم منیزیم این شهر است) در حمایت از نوروزی نژاد دست خود را گچ گرفتند.

موفق ترین خرید بوندس لیگا

پویا نوروزی‌نژاد، لژیونر هندبال کشورمان با نظر وب‌سایت آمار و ارقام مسابقات هندبال بوندس‌لیگای آلمان خرید موفق این فصل و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها شد.

نوروزی‌نژاد در این فصل از مسابقات هندبال بوندس‌لیگای آلمان با پیراهن تیم گامرسباخ به میدان می‌رود.

وی می گوید :

خدا را شکر که در ترکیب تیم به هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان رسیده‌ام. خوشبختانه هرچه که می‌گذرد زمان بیشتری در اختیار من قرار می‌گیرد تا بتوانم به تیمم کمک کنم که از این شرایط بسیار راضی هستم. مربیان تیم و مردم هم از عملکرد من رضایت دارند و همیشه با تشویق‌های خود از من حمایت می‌کنند. رفته رفته جای خود را در دل هواداران هم باز می‌کنم و آنها هم القابی مانند «ماشین» به من می‌دهند.

از اینکه توانستم در یک میدان اروپایی بدرخشم و عنوان بهترین بازیکن را به خودم اختصاص بدهم بسیار خوشحالم. ضمن اینکه بازهم توانستم به عنوان یک ایرانی پرچم کشورم را در بین قدرت‌های دنیا بالا نگه دارم. امیداوارم خدا کمک کند و این روند رو به رشدم ادامه پیدا کند تا با کوله باری از تجربه و آمادگی بالا بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نلسون سمدو

افتخارات ورزشی

مسابقات بین‌المللی
قهرمانی آسیا
منامه ۲۰۱۶

بازی‌های آسیایی

دوحه ۲۰۱۴

قهرمانی جهان
دوحه ۲۰۱۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پویا نوروزی‌نژاد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه