بیوگرافی الله‌کرم استکی

5 سال پیش
بیوگرافی الله‌کرم استکی
4.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی الله‌کرم استکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الله‌کرم استکی (زاده ۳۰ اسفند ۱۳۶۶، اصفهان) بازیکن هندبال ایرانی است که در پست پخش برای تیم مونت‌پلیه آگلومراسیون فرانسه و تیم ملی هندبال ایران بازی می‌کند.

 زندگینامه الله‌کرم استکی

بیوگرافی الله‌کرم استکی

فعالیت ورزشی

استکی در دو دورهٔ بازی‌های آسیایی در سال‌های ۲۰۰۶

و ۲۰۱۰ با تیم ملی هندبال ایران یک مدال برنز و یک مدال

نقره را به دست آورد. هم‌چنین در قهرمانی مردان آسیا در

سال ۲۰۱۴ مدال برنز را به همراه تیم ایران کسب کرد.

استکی در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ نیز عضو تیم ملی بود، ولی از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ باز ماند.

داستان دو برادر

سال های اخیر خیلی از علاقه مندان به هندبال این رشته را با نام ۲ برادر می شناسند. سجاد و الله کرم استکی که در چند سال گذشته در لیگ های اروپایی به ویژه رومانی خوش درخشیدند و نامشان بیش از قبل بر سر زبان ها افتاد، غایب بزرگ تیم ملی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ بودند. بعد از ناکامی هندبالیست ها در صعود به جمع ۴ تیم برتر علیرضا رحیمی که همواره رابطه خوبی با برادران استکی داشته، مصاحبه تندی علیه آنها انجام داد و این ۲ برادر را به بی معرفتی متهم کرد.

با این حال سجاد و الله کرم از قبل اعلام کرده بودند در صورتی که تیم باشگاهی شان در رومانی به آنها اجازه خروج بدهد، می توانند تیم ملی را در بازی های آسیایی همراهی کنند. این اتفاق رخ نداد و با توجه به اینکه این ۲ برادر امسال با تیم جدیدی هم قرارداد امضا کردند، مجبور شدند بازی های تیم ملی هندبال را از تلویزیون تماشا کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توماس روسیچکی

در این مدت برادران استکی سکوت کردند و پاسخی به رییس فدراسیون که همواره جزو حامیانش بودند، ندادند. حالا بعد از گذشت چند هفته با سجاد همکلام شدیم تا از هم وضعیتش در تیم جدید باشگاهی باخبر شویم و هم درباره اتفاقاتی که پیرامون تیم ملی و فدراسیون رخ داد، صحبت کنیم.

در ادامه مشروح صحبت های سجاد استکی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” را می خوانید.

در “چی اس ام” جا افتادیم

همانطور که می دانید بعد از پایان فصل گذشته من و الله کرم تیم جدیدی را برای ادامه بازی انتخاب کردیم. به تیم “چی اس ام” آمدیم و بعد از چند سال از دیناموبخارست جدا شدیم. خدا را شکر مدتی است که با این تیم تمرین می کنیم و مسابقات هم ۲، ۳ هفته ای است که آغاز شده و باید با تمام توان برای تیممان به میدان برویم. در ۲ هفته اول توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

همه چیز اینجا برایمان رضایت بخش است

خدا را شکر باشگاه “چی اس ام” شرایط خیلی خوبی دارد و امسال سرمایه گذاری قابل توجهی کرده تا بتواند به یکی از رتبه های بالای لیگ رومانی دست پیدا کند. از مربی بگیر تا بازیکنان و وضعیت باشگاه؛ همه چیز برای ما اینجا رضایت بخش است. در ضمن دیگر ما بعد از چند سال بازی کردن در لیگ رومانی، خیلی خوب با شرایط بازی کردن در اینجا آشنا هستیم. امیدوارم به همین روند ادامه دهیم.

ما هر جا باشیم، برای قهرمانی می جنگیم

“چی اس ام” در سال های گذشته جزو شانس های قهرمانی نبوده؛ اما با توجه به سرمایه گذاری که امسال انجام داده و بازیکنانی که جذب کرده، جزو مدعیان قهرمانی هستیم. تمام هدفمان این است که در تمامی بازی ها برنده از زمین بیرون بیاییم. وقتی باشگاه برای ما ارزش قائل می شود و از هر نظر امکانات را برای ما فراهم کرده، ما هم برای قهرمانی می جنگیم. از نظر خودم شانس قهرمانی ما بالاست و ما نیز فقط هدفمان همین است. من و الله کرم در سال های قبلی نیز هر جایی بودیم، فقط به قهرمانی فکر می کردیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی هاشمی‌نسب

در این مدت حرفی درباره تیم ملی نزدم

با اینکه صحبت های زیادی بعد از بازی های آسیایی درباره من و الله کرم شد، ما هیچ صحبتی نه درباره فدراسیون و نه مسائل دیگر نکردیم. هر کسی هم در این مدت تماس گرفت و خواست که جوابی از ما بگیرد، گفتیم که حرفی در این باره نداریم.

سکوت بهترین جواب است

من و الله کرم تصمیم گرفتیم درباره مسائلی که پیرامون تیم ملی به وجود آمد، سکوت کنیم. اصلا درباره آینده نمی توانم حرفی بزنم و به نظرم سکوت بهترین جواب است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الله‌کرم استکی
4.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه