بیوگرافی فرهاد کاظمی

5 سال پیش
بیوگرافی فرهاد کاظمی
Rate this post

بیوگرافی فرهاد کاظمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرهاد کاظمی (زاده ۱۰ تیر ۱۳۳۸ در تهران) بازیکن سابق و مربی کنونی فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه فرهاد کاظمی 

بیوگرافی فرهاد کاظمی

فعالیت ورزشی

این مربی تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر ۸۲-۱۳۸۱ به عنوان اولین تیم غیر تهرانی تاریخ لیگ فوتبال ایران به مقام قهرمانی رساند و همچنین این تیم را به مقام قهرمانی جام حذفی ۸۳-۱۳۸۲ رسانده است.

قرارداد بلند مدت با بادران

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران بعد از جدایی از سرخپوشان پاکدشت راهی این تیم شد. بادرانی ها در این چند سال تلاش زیادی کرده اند تا به لیگ برتر بیایند اما با مربیان مختلف به هدف خود نرسیدند. مدیران و مسئولان بادران از حالا به فکر سال های آینده هستند و بر همین اساس با فرهاد کاظمی قرارداد سه ساله امضا کرده اند.

کاظمی در سال های اخیر کارنامه درخشانی در آوردن تیم های لیگ یکی به لیگ برتری دارد و حالا مسئولان بادران با حفظ کاظمی در صدد صعود به لیگ برتر هستند. این مربی برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران یک تیم شهرستانی( سپاهان) را قهرمان لیگ برتر کرد و حالا در بادران می تواند یک مهره تعیین کننده باشد تا مسئولان این باشگاه را به هدف هایشان برساند.

وی می گوید:

من معتقدم درهرباشگاهی حضوردارید تا آخرین روزی که قرار است کارکنید باید منافع باشگاه را درنظر بگیرید. من فقط ازتلاش همه بچه ها تشکرمی کنم که در این بازی تمام توان خود را به کاربستند تا برنده از زمین بازی خارج شویم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیر توکلیان

او در مورد مربیگیری در لیگ یک می گوید:

قبول دارم که کیفیت زمین های فوتبال در لیگ یک به نسبت پایین تراست اما بازم باید بگوییم که این زمین ها به نسبت سال های گذشته پیشرفت کرده است . این را به یاد داشته باشید که برای من هیچ وقت زمان و مکان مفهوم خاصی ندارند بلکه آنچه که برای بنده از هر چیز دیگری مهم تر است صرف کارکردن است حالا می‌خواهد در لیگ یک باشد یا لیگ دسته یا لیگ برتر باشد.

حاشیه ها

اقدامات خیر خواهانه

حمید رضا غفاری در استقلال شهرداری رشت و چهار ماه به صورت قرضی شاگرد فرهاد کاظمی بود. او در تیم چوکای تالش دچار سانحه رانندگی شد و متاسفانه از ۱۳ بهمن سال ۱۳۷۹ به دنبال ضایعه نخاعی خانه نشین شده است.

فرهاد کاظمی از جمله معدود کسانی است که در همه سال های اخیر از حال شاگرد قدیمی خود با خبر بوده است. او هر گاه برای بازی به همراه تیم هایش به انزلی می رود محال است برای دیدار با حمید رضا غفاری برنامه ریزی نکند. اما بادران در این هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در خانه تیم ملوان به برتری دو بر یک دست یافت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرهاد کاظمی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه