بیوگرافی خسوس کاندلاس

5 سال پیش
بیوگرافی خسوس کاندلاس
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی خسوس کاندلاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خسوس کاندلاس (انگلیسی: Jesús Candelas) سرمربی فوتسال اهل اسپانیا است که از سال ۲۰۱۳ و پس‌از علی صانعی، هدایت تیم ملی فوتسال ایران بر عهده گرفت.

زندگینامه خسوس کاندلاس

بیوگرافی خسوس کاندلاس

فعالیت ورزشی

وی یک مقام دومی جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۱۴)، دو مقام سومی جام جهانی کوچک (۲۰۱۳ و ۲۰۱۴) و همچنین یک قهرمانی در بازی‌های آسیایی داخل سالن را با تیم ملی فوتسال ایران به‌دست آورده‌است.

جدایی از تیم ملی ایران

پس از کش و قوس‌های فراوان برای بازگشت خسوس کاندلاس به ایران و ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال، این مربی اسپانیایی با فدراسیون فوتبال به توافق نرسید تا همکاری دو طرف به پایان برسد.
عباس ترابیان پایان قطعی همکاری این مربی اسپانیایی با تیم ملی فوتسال ایران را تایید کرد.

کاندلاس از چند ماه پیش خواستار پرداخت حقوق باقی‌مانده خود از فدراسیون شده بود اما به دلیل نبود منابع مالی وی از بازگشت به ایران امتناع می‌کرد

صحبت در مورد تیم ایران پس از بازی تاریخی با اسپانیا

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مقابل اسپانیا در دو

جبهه موفق بود، جبهه نتیجه گیری و جبهه ایستادن

مقابل تیمی که مدعی قهرمانی جهان است.

“در زمانی که تیم ایران با ۲ گل از اسپانیا عقب بود، فکر می‌کردید به بازی برگردیم؟”، کاندلاس در پاسخ به این پرسش گفت: تیم ایران در نیمه اول دیدار مقابل اسپانیا نیز عملکرد خوبی داشت و تیم اسپانیا براساس تجربه بازیکنانش و استفاده از فرصت‌ها توانست به گل برسد. به همین خاطر من امیدوار بودم به بازی برگردیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد شیرزاد

وی در ادامه افزود: یک نکته مهمی که در این بین باید به آن توجه لازم را داشته باشیم این است که تیم اسپانیا تیمی شکل گرفته است که از مسابقات فوتسال قهرمانی اروپا آمده و ۶ سال است که در جریان مسابقه به تیمی نباخته است اما ایران تیمی است که در طول چند ماه گذشته تغییراتی شجاعانه داشته.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد:

تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا فقط یک چیز می‌گوید که باید بهتر از این شویم و خوشبختانه فعلا در این مسیر هستیم.

البته هنوز راه درازی در پیش داریم و باید بهتر از این شویم.

“قبول دارید که با این تساوی امیدواری به موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی بیشتر شد؟”، کاندلاس در پاسخ به این پرسش گفت: من الان حواسم را به بازی بعد می‌دهم.

ما قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا به هدف خود برسیم.

“اگر بخواهید در یک جمله در مورد بازی ایران – اسپانیا حرف بزنید، چه می‌گویید؟”

، وی در پاسخ به این پرسش نیز خاطر نشان کرد: ایران با این بازی نشان داد که می‌خواهد خود را تا جمع چهار تیم برتر جام جهانی برساند.

این مربی اسپانیایی در خاتمه تصریح کرد: تنها هدف ما این است که بهتر شویم.

اگر روز به روز در فکر بهتر شدن نباشیم در آخر راه به جایی نخواهیم برد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خسوس کاندلاس
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه