بیوگرافی مهدی ابطحی

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی ابطحی
4.5/5 - (123 امتیاز)

بیوگرافی مهدی ابطحی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سید مهدی ابطحی (زاده ۱۱ اسفند ۱۳۴۱ – تهران) بازیکن سابق فوتبال و فوتسال و مربی فوتسال اهل ایران است.

زندگینامه مهدی ابطحی

بیوگرافی مهدی ابطحی

فعالیت ورزشی

وی هم‌اینک مدیر فنی تیم فوتسال آرمین آستارا در مسابقات لیگ دسته دوم کشور است.

وی سابقه بازی در تیم‌های وحدت، پرسپولیس، استقلال، کشاورز و بهمن کرج را دارد، همچنین ابطحی سابقه مربیگری در تیم‌های فوتسال شن‌سای ساوه، پگاه گیلان، فجر قائم گلوگاه، ارم‌کیش قم، شهیدمنصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، گیتی‌پسند اصفهان و شرکت ملی حفاری اهواز را در کارنامه دارد.

او جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۶۵ و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد. او در تیر ماه ۶۸ و در زمان مربیگری مهدی مناجاتی به تیم ملی برگشت.

همه چیز پول نیست

وی می گوید:

حفظ ارزش و احترام همیشه نسبت به رقم قرار داد از الویت يبشتري برخوردار است که در باشگاه حفاری به این مهم دست یافتم، تمام این موضوعات باعث شده که تصمیم گیری به کار بسیار سختی تبدیل شود به دلیل شرایط بوجود آمده و پیگیری باشگاه ها برای تغییر در کادر فنی ، مجبورم در کوتاه ترین زمان انتخاب کنم.

بهترین مربی خارجی هم درایران نتیجه نمی‌گیرد

به اعتقادم خارجی‌ها نمی‌توانند در فوتسال ایران موفق باشند. در حال حاضر چند مربی تاپ داریم که به دنبال اختیار تام در تیم ملی هستند اما ورزش ایران طوری است که به مربی اختیار تام نمی‌دهند. از طرفی هم مربیان خارجی “به گوش” هستند و مسئولان به آنها دستور می‌دهند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مراد محمدی

کی روش

او درباره ورود کارلوس کی روش به فوتبال ایران گفت:

کی روش به فوتبال ایران آمده است اما خودش هم مانده که چکار کند. ورزش ما در دنیا خاص است و اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم نتیجه نمی‌گیریم. وقتی فوتسال ما در دنیا دارای جایگاه است، پس حتما مربیان و بازیکنان بزرگی داریم. کشورهای خارجی به دلیل شرایط خاص مملکت ما به دنبال مربیان ایرانی نیستند. زمانی قدرت مربیان ما معلوم می‌شد که در تیم‌های خارجی مربی‌گری می‌کردند.

البته در حال حاضر بهترین مربیان دنیا هم در کشور خودشان فعالیت می‌کنند و مطمئن باشید مربی تاپ خارجی به ایران نمی‌آید. مربیان ایرانی در بخش فنی و روانی از خارجی‌ها بالاتر هستند اما متاسفانه به آنها بها داده نمی‌شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی ابطحی
4.5/5 - (123 امتیاز)
3
برچسب ها :

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • رضا رفوگر
    5 سال پیش

    اسطوره تکرارنشدنی،آقا ابطهی یکی از آرزوهام دیدن مجدد شماس،مرد با اخلاق کاش میشد دویاره ببینمت،وازاون تکنبک نابت لذت ببرم

  • مهدی آدینان
    3 سال پیش

    استاد ابطحی عزیزم
    شما دبیر ورزش ما در دبستان کنی در حسین آباد بودید یادش بخیر همون موقعی که قهرمانذجام ملت ها هم شدید و ما چه کیفی می کردیم
    شاید کمنر کسی بداند که شما استاد درجه ۱ خطاطی هم هستید و ما چه با اشتیاق در کلاس های خطاطی شما هم شاگردی می کریم.

    انشاا… سلامت و تندرست باشید

  • فرزاد
    3 سال پیش

    استاد ابطحی ، شما بی نظیری،،
    شما دوران راهنمایی معلم پرورشی، ورزش، و ناظم مدرسه ما بودید در مدرسه فردوسی در پاسداران،، بادش بخیر ، چقدر مسافرت بردید مارو و مدرسه مارو مدرن کردید و یادش بخیر که منو میبردید با چند تا دیکرو سر تمرینات تیم ملی..شما استاد من در خطا طی هم بودید،، و من امروز به همه اینا افتخار میکنم. انشاالله همیشه سالم و موفق باشید، راستی شما ایدل من بودید ..🌟